Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Ik zeg 't toch ... "insane gedoe".
    Om misverstanden te voorkomen, het zijn AMG en BMW die de meelopers zijn.

Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
    Er moet toch een moment komen dat ze niet meer verder "kunnen"?
    Ze kunnen nog ver gaan, V12 biturbo met 700pk bv

Maar naar mijn mening zouden ze beter het gewicht beperken en de stroomlijn verbeteren. Een véél evenwichtigere en speelsere wagen die ook hoge topsnelheden haalt door een goede stroomlijn.

Ooit zullen ze er zelf wel achterkomen

Comment

• spijtige zaak e21 accident

Comment

• Weeral eens een geval van geld =/= smaak

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
          Om misverstanden te voorkomen, het zijn AMG en BMW die de meelopers zijn.
          Waarom zijn zij het precies die de meelopers zijn?

BMW brengt zijn V10 met 507pk.

het antwoord van AMG is dat de 63 motor eindelijk in productie gaat (een motor waar van in het begin van de ontwikkeling rekening is gehouden met een turbogeladen versie ervan).

Audi zit met een probleem, hun V10 kan nooit die 510pk halen die AMG eruit haalt (jawel, in de Gallardo, maar hij is niet betrouwbaar genoeg geacht), dus moeten ze iets nieuws zoeken. In RS-traditie gooien ze er maar 2 turbo's op.

Comment

• Audi heeft 580pk, dus gaat AMG en BMW meer pk's uit hun toplimousines halen.

Maar je hebt gelijk, ze zijn alledrie even schuldig.

Comment

• Zou het geen "schieffergrün" kunnen zijn zoals mijn E39.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door djhoegie Bekijk Berichten
                Zou het geen "schieffergrün" kunnen zijn zoals mijn E39.
                http://djhoegie.spaces.live.com/phot...2B27976AA!119/
                Mooie e39 en zeker met die velgen,voor mij blijft de e39 toch één van de mooiste BMW's allertijden

Comment

• Bijna 600 PK en dan de topsnelheid beperken tot 250 km/h, alsof ge tegen die snelheid niet dood zijt als ge ergens tegen smakt.

Waar gebruik je trouwens 600 PK vraag ik mij af. Op een circuit zal iedereen onmiddellijk zeggen. Hoeveel % van de tijd rij je met zo'n auto op een circuit.

Is het niet een beetje van, ik heb toch meer PK's dan den jouwe...
                  Zonder ooit beroep te doen op zoveel PK's, laat staan dat ze er ooit het volle potentieel uithalen.

In tijden dat milieu een groot aandachtspunt is, dergelijke monster-limousines uitbrengen vind ik gewaagd. Dat doet me denken aan de tijd dat de Mercedes S-klasse in volle crisis maatschappelijk onaanvaardbaar was omwille van zijn buitensporige afmetingen en gulzigheid.

Maar uiteindelijk is er vraag naar dergelijke wagens en waar er vraag is, is er aanbod. De klant heeft er geld voor over, dus waarom niet.

Beetje degoutant vind ik

Comment

• Dat begrenzen is gewoon belachelijk vind ik persoonlijk. Dan rij je met een SL65 AMG met een V12 biturbo en haal je ocharm 250 wat met zo'n prestatiepotentieel toch vrij traag is, je wordt zelfs voorbij gereden door een 'simpele' 997 Carrera Nut?

Oorspronkelijk geplaatst door CSL
                    Beetje degoutant vind ik
                    Wat is daar nu degoutant aan? Ik ben geen voorstander van de pk-wedloop maar als je zo'n wagen wil en kan betalen, wat is daar dan mis mee?
                    Last edited by ; 10/09/2007, 20:42.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                      Er moet toch een moment komen dat ze niet meer verder "kunnen"?
                      Oh, dat zeg je. Ze kunnen nog 3 of 4 turbo's steken enz... Kijk maar naar bv. het concept vd Bugatti Veyron. Gewoon om te tonen wat er allemaal mogelijk is. Het wordt wel duurder en duurder daardoor, maar daardoor wordt het weer exclusiever ook.
                      Last edited by ; 10/09/2007, 20:50.

Comment

• voor de liefhebbers van een E30 318iS:

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tmw Bekijk Berichten
                            voor de liefhebbers van een E30 318iS:

http://www.kapaza.be/Autos/BMW/65540...18iS_1990.html
                            me wants
                            2015 BMW F11 520dA
                            1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                              Weeral eens een geval van geld =/= smaak

Bwahaha!
                              Toen bleek dat het derderangstuningbedrijfje geen sepangbranzen onderdelen had, bestelde hij ze maar in het zwart. Right?
                              120d Hatch Edition Sport

Comment

• Ey, da's wel biekoloor, eeh !!!!

Comment

Ey, da's wel biekoloor, eeh !!!!

"Biewatte?! Geef maa mor een heeteero-mokke, joenge. Nee, serieus, maainen otto is supermegavetgaail!"

120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten
                                    Bijna 600 PK en dan de topsnelheid beperken tot 250 km/h, alsof ge tegen die snelheid niet dood zijt als ge ergens tegen smakt.

Waar gebruik je trouwens 600 PK vraag ik mij af. Op een circuit zal iedereen onmiddellijk zeggen. Hoeveel % van de tijd rij je met zo'n auto op een circuit.

Is het niet een beetje van, ik heb toch meer PK's dan den jouwe...
                                    Zonder ooit beroep te doen op zoveel PK's, laat staan dat ze er ooit het volle potentieel uithalen.

In tijden dat milieu een groot aandachtspunt is, dergelijke monster-limousines uitbrengen vind ik gewaagd. Dat doet me denken aan de tijd dat de Mercedes S-klasse in volle crisis maatschappelijk onaanvaardbaar was omwille van zijn buitensporige afmetingen en gulzigheid.

Maar uiteindelijk is er vraag naar dergelijke wagens en waar er vraag is, is er aanbod. De klant heeft er geld voor over, dus waarom niet.

Beetje degoutant vind ik

Allemaal een kwestie van prestige. Trouwens, alle constructeurs doen nu meer dan ooit hun best om de uitstoot te verbeteren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                                      Allemaal een kwestie van prestige. Trouwens, alle constructeurs doen nu meer dan ooit hun best om de uitstoot te verbeteren.
                                      Ja, door zich te verenigen en een front te vormen tegen Europa op dat vlak.

Comment

• >>klik<<

Comment

Ja, door zich te verenigen en een front te vormen tegen Europa op dat vlak.
                                          Ja, het ontwikkelen van zuinige wagens vervuilt ook.

Comment

Working...
                                          X