Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenIk ga niet leren rijden met een M5 hè.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenNiet met een diesel...BMW E46 318d '05
VW Touran Highline 1.6 TDI Bluemotion '13
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichtenof het nu met een M5 is of een Dacia Logan 1.3, in het begin is het niet makkelijk, stilvallen en schokken zullen uw deel zijn
Comment
-
Wel de koppeling is momenteel kapot.
Momenteel worden de koppeling en het vliegwiel worden vervangen.
En wees gerust het is niet van stilvallen ofzo.
Want wees gerust ik rij al sinds ik ongeveer 10 was.
Het is doordat er teveel verschillende mensen hebben gereden die een M5 niet gewend zijn.
De koppeling zijn die mensen niet gewend. Nogthans veel mensen hebben er niet mee gereden...:unsure: Nuja het word hersteld dus geen probleem. Maar nu laat ik niet zomaar een kennis rijden ermee als ze de wagen niet gewend zijn.Last edited by Matthi; 13/09/2007, 20:16.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichtenof het nu met een M5 is of een Dacia Logan 1.3, in het begin is het niet makkelijk, stilvallen en schokken zullen uw deel zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenWel de koppeling is momenteel kapot.
Het is doordat er teveel verschillende mensen hebben gereden die een M5 niet gewend zijn.
De koppeling zijn die mensen niet gewend. Nogthans veel mensen hebben er niet mee gereden...:unsure: Nuja het word hersteld dus geen probleem. Maar nu laat ik niet zomaar een kennis rijden ermee als ze de wagen niet gewend zijn.2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenMomenteel worden de koppeling en het vliegwiel worden vervangen.BMW E46 318d '05
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Caesar2 Bekijk BerichtenEen koppeling en vliegwiel die vervangen worden bij Dejonckheere... Mmm... 'k Hoop dat uw versnellingsbak die operatie overleeft
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenBMW E46 318d '05
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenWel de koppeling is momenteel kapot.
De koppeling zijn die mensen niet gewend. Nogthans veel mensen hebben er niet mee gereden...:unsure: Nuja het word hersteld dus geen probleem. Maar nu laat ik niet zomaar een kennis rijden ermee als ze de wagen niet gewend zijn.
Nederlands was ni meteen uw beste vak zeker? 'k heb da hier 2 a 3 keer moeten herlezen! zo'n zinsbouw man
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door soepap Bekijk BerichtenNederlands was ni meteen uw beste vak zeker? 'k heb da hier 2 a 3 keer moeten herlezen! zo'n zinsbouw man2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Comment
-
De koppeling zijn die mensen niet gewend. Nogthans veel mensen hebben er niet mee gereden...:unsure: Nuja het word hersteld dus geen probleem. Maar nu laat ik niet zomaar een kennis rijden ermee als ze de wagen niet gewend zijn.
Comment
Comment