Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Licht of donker, mooi of lelijk. Ja. Maar goedkoop of duur ogend? Jammer dat de prijs van mijn zéér lichtgekleurd leder dan niet navenant is ... en dus zeer laag.
Licht of donker, mooi of lelijk. Ja. Maar goedkoop of duur ogend? Jammer dat de prijs van mijn zéér lichtgekleurd leder dan niet navenant is ... en dus zeer laag.
Waar kan ik best terecht om onderdelen van bmw te bestellen? Gewoon bij mijn garagist zelf gaan of kan ik dat ergens rechtstreeks bestellen bij bmw zelf?
Het serienummer van het onderdeel heb ik reeds gevonden (www.realoem.com, goede site)
Waar kan ik best terecht om onderdelen van bmw te bestellen? Gewoon bij mijn garagist zelf gaan of kan ik dat ergens rechtstreeks bestellen bij bmw zelf?
Het serienummer van het onderdeel heb ik reeds gevonden (www.realoem.com, goede site)
kheb eens naar mijn dealer gebeld en hij zegt dat em enkel hasj, xtc en coke heeft... nog nooit gehoord van oem zegt hij...
Zeg dan tegen uw garagist dat dat wit pakje dat onder uw zetel lag bloemsuiker is om op zijn pannenkoeken te strooien die hij gaat uitdelen tijdens het opendeurweekend.
Comment