Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk BerichtenZwart is gewoon té stylish
Punt aan de lijn
Maar ieder zijn ding hé!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenIk heb beide gehad,en vind beige toch duurder tonenNora!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
Wat een leuke discussie.
Licht of donker, mooi of lelijk. Ja. Maar goedkoop of duur ogend? Jammer dat de prijs van mijn zéér lichtgekleurd leder dan niet navenant is ... en dus zeer laag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten, heb je donkere of lichte matten genomen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenEuh ... ik kon ni kiezen eeh. Lemon komt met 't zwarte interieur, dus zwarte tapijten en matten. Best zo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtenis idd mooier zwarte matten,ik heb er gisteren gekocht op ebay.de
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtenik heb net zwarte matten gekocht op ebay.
(graptjen hé, Pol)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk BerichtenEn vooral makkelijker in onderhoud zeker ?
Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk BerichtenAh, dat wisten we nog niet.
(graptjen hé, Pol)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenNen tjoek met "Pol" als voornaam. Lachen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenNen tjoek met "Pol" als voornaam. Lachen!
'k Kan toch moeilijk zeggen "Iraniër-van-m'n-kloten".
Sorry, Nemo.
Comment
-
hey,
Waar kan ik best terecht om onderdelen van bmw te bestellen? Gewoon bij mijn garagist zelf gaan of kan ik dat ergens rechtstreeks bestellen bij bmw zelf?
Het serienummer van het onderdeel heb ik reeds gevonden (www.realoem.com, goede site)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tmw Bekijk Berichtenhey,
Waar kan ik best terecht om onderdelen van bmw te bestellen? Gewoon bij mijn garagist zelf gaan of kan ik dat ergens rechtstreeks bestellen bij bmw zelf?
Het serienummer van het onderdeel heb ik reeds gevonden (www.realoem.com, goede site)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk BerichtenDealer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tmw Bekijk Berichtenkheb eens naar mijn dealer gebeld en hij zegt dat em enkel hasj, xtc en coke heeft... nog nooit gehoord van oem zegt hij...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk BerichtenIk heb het niet op beige lederen zetels en beige interieurs in het algemeen.
Ze ogen zo wat ouder dan een zwart/donker en ze vertonen eender welke veeg
Comment
Comment