Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Het slaat natuurlijk wel nergens op hé die uitspraak ... integenstelling tot de Audi versie
    Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
      Als de Audi-fans zoiets mogen maken, dan mogen de BMW-fans natuurlijk niet achterblijven:

Bron: Autoblog.nl
      Oorspronkelijk geplaatst door FrE24 Bekijk Berichten
      Het slaat natuurlijk wel nergens op hé die uitspraak ... integenstelling tot de Audi versie

²²²²²²²²²²²²²²²²

Wat een zielig werkje....

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Dàt zijn BMW's zie!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten

Die velgen zijn toch kunstwerkjes, zo eenvoudig maar oh zo mooi

Comment

Al ben ik meestal niet zo voor die oude modellen, bij deze moet ik toegeven dat hij een mooie kleurencombinatie heeft .

Comment

• Oldskool E30 Tuning.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                      Als de Audi-fans zoiets mogen maken, dan mogen de BMW-fans natuurlijk niet achterblijven:

Bron: Autoblog.nl
                      nice,dit is tenminste geen photoshop zoals die BMW foto van Audi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                        nice,dit is tenminste geen photoshop zoals die BMW foto van Audi
                        Heb je een punt, maar zoals Matteus en FrE24 reeds stelden, die uitspraak slaat echt op niets. Bij de Audi-versie slaat die slogan nog op iets maar hier is de originaliteit ver te zoeken.

Comment

• True. 't Ligt nat en de Audi crasht ... een BMW hing dan waarschijnlijk al ergens in een boom ofzo. De uitspraak slaat inderdaad nergens op, wat de "por" betreft, die bij Audi wel. Maar voor de rest slaat de uitspraak van die Audi fun-ad uiteindelijk ook nergens op, wel qua "por" maar niet wat realiteit betreft. Zeker niet omdat die M3 in 't droge crashte.

Wel grappig gemaakt.

Comment

• De mooiste reclame blijft trouwens die met de 4 sleutels (Benz kwaliteit, BMW rijplezier, en nog twee andere), die aan haakjes gehangen worden en waarbij uiteindelijk de sleutelringen 't Audi-logo vormen. Da's nu 'es reclame zie! Prachtig!

Comment

• Misschien moet je met die reclame verder denken...

Met Quattro rij je zeer zelfverzekerd in de regen, maar dan kan je ook verrast worden. Met RWD weet je dat je moet doseren.

't Is natuurlijk maar een gok...

Comment

• Wat is jullie mening over de 335d? Ben me er eens in aan het verdiepen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                  Wat is jullie mening over de 335d? Ben me er eens in aan het verdiepen.
                                  Lees mijn onderschrift

Comment

• Ik doel op de touring trouwens

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                      Lees mijn onderschrift
                                      neen.

Comment

Machtig mooi

Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                        Wat is jullie mening over de 335d? Ben me er eens in aan het verdiepen.
                                        benzine > diesel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                          De mooiste reclame blijft trouwens die met de 4 sleutels (Benz kwaliteit, BMW rijplezier, en nog twee andere), die aan haakjes gehangen worden en waarbij uiteindelijk de sleutelringen 't Audi-logo vormen. Da's nu 'es reclame zie! Prachtig!

Deze komt wat mij betreft ook wel dicht in de buurt

+ YouTube Video
                                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Working...
                                          X