Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
    Machtig mooi

benzine > diesel

Ook als je 70.000km rijdt per jaar?

Doe toch niet zo kortzichtig

Comment

• Ik denk eerlijk gezegd dat ik de 335d boven de 335i zou kiezen.

Op voorwaarde dat 'ie gechipt wordt uiteraard.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
        Deze komt wat mij betreft ook wel dicht in de buurt

+ YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Inderdaad, prachtig stukje reclame.

Comment

Ik ben toch niet kortzichtig...

70.000km/jaar, dan is diesel natuurlijk wel aantrekkelijk.
          En als je nog een RS2 hebt kan je daarmee spelen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
            Ik ben toch niet kortzichtig...

Als je enige reactie benzine > diesel is, is je reactie kortzichtig.

Maar bon... ik zou overigens zelfs bij 20.000 km / jaar een 335d prefereren.

Comment

• bestaat er een 335xd?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                bestaat er een 335xd?
                Nope.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                  Ik denk eerlijk gezegd dat ik de 335d boven de 335i zou kiezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten

Je vergeet het zinnetje eronder.

Comment

Nope.
                      laat dan maar al

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                        Je vergeet het zinnetje eronder.
                        http://youtube.com/watch?v=ysO75hLdMWo

Comment

Gewoon doen! I would, zeker als ik zoveel km rijd.
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Met 70.000 km/jaar zou ik toch een groter model kiezen. Ik veronderstel even dat het verschil in rijcomfort tussen een E90 en een E60 ongeveer in dezelfde grootte-orde is als tussen een E46 en een E39. Dat laatste kan ik goed vergelijken, dus ga ik daar even op in. De 3-serie is in standaardlivrei, dus zelfs zonder sportophanging, een stuk oncomfortabeler om lange afstanden te doen dan een 5-serie... en naar mijn gevoel is dat zelfs een duidelijk verschil. Met 70.000 km/jaar zullen er wel wat ritjes van meer dan 500 à 600 km inzitten? Vanaf dat punt voel ik een duidelijk verschil tussen een 3-serie en een 5-serie.

Deze zomer nog mijn langste rit ooit gemaakt met de 318d, een 1.100 km op 1 dag. Man 't Is te doen, maar de dag erna is een serieuze recup-dag. Met een 5-serie valt dat stukken beter te verteren.

En hoe ouder je wordt, hoe meer je het voelt natuurlijk

Bij 70.000 km/jaar zou ik dus eerder hetzelfde bedrag uitgeven aan een 525d of een 530d dan aan een 335d.
                            BMW E46 318d '05

VW Touran Highline 1.6 TDI Bluemotion '13

Comment

Ja dikke vetheid hé.

Comment

• Amerikanen maken kennis met BMW op diesel

The Spies have been on the whirlwind tour over the last few weeks covering the 2007 Frankfurt Auto Show, BMW Diesel press program (Munich), Infiniti EX (Santa Monica) and now the Toyota Land Cruiser (Montana).

So you can look forward to some great coverage of a lot of new cars and trucks over the next few weeks…

For this article, we’ll focus on an exciting introduction coming to all 50 states by the end of the year.

The return of the diesel BMW’s to the United States.

Ok, we know what you’re thinking…

Diesels are dirty, bad for the environment, slow, noisy and Hybrid’s are the way to go, blah, blah, blah.

Well, guess what?

Based on the cars we tested…BMW 335d wagon and 535d wagon, you would be 100% wrong.

Quite simply, these are the two best daily drivers we’ve driven since we’ve had driver’s licenses.

And we’ve had our licenses for a long time.

The 2008 BMW diesel’s that will hit our shores starting this December are, clean, no worse for the environment than a gasoline car sold today, fast, quiet and on balance better than any Hybrid on the market today.

They will also last longer than any Hybrid, get as good or better mileage, are easier to service, have better torque, give you REAL trunk space and they possess the magical BMW performance and handling characteristics that so many others try to imitate.

So if you have pre-conceived notions about diesel’s, get over them.

We believe if you don’t put them on your test drive list, you’re making a big mistake.

THEY’RE AWESOME!

The one thing BMW didn’t tell us is what models will hit our shores, but the scuttlebutt is that it will be the 5-Series and X5 in automatic configurations only (before you blast off, there aren’t 335 manuals yet, EVEN in Europe because the manual can’t handle the awesome torque on these new models).

But we’re sure they’re working on manuals that will work soon…

Was there any downside?

Well, kind of.

We got the feeling that the 3-Series diesel won’t make it to the USA for 2008.

That wouldn’t confirm or deny, but 001 had his antennae up and that was the vibe.

I hope I’m wrong and if they don’t, I think they are making a mistake.

And here’s why…

Who has the memories of bad diesel’s….35 year olds?

No, the 50+ market.

So why waste your time trying to re-convince someone who already is suspect about them?

We say, market the 335d to the younger ‘cool’ crowd and make diesels look cooler than iPhone’s and the old fogies will follow, because they want to feel young.

Also, don’t do what Mercedes has done with their E-Class diesel…make it look old and doughty by not having it outfitted in sport mode…wheels, body kit, etc.

On day one, only offer the diesels as sport models with the hottest looking sport kits, colors and wheels to juice up the youth.

We also don’t think their decision was engraved in stone so there is still time to get them to get the 335d here in the USA.

So let them know in our blogs that you want to see the 335d on the list of available models.

We'll be first in line to buy one if they do.

And, besides the photos of the cars, enjoy the photos of Munich, the surrounding areas and some of the cultural pluses of the German basic cable televison system.
                                635d:

Video met 335d

Comment

• Iets zegt me dat LL geen 6' wil.
                                  120d Hatch Edition Sport

Comment

Wat is jullie mening over de 335d? Ben me er eens in aan het verdiepen.
                                    Laat weten wanneer ge in de buurt zijt, dan kunde uw eigen mening erover vormen
                                    Porsche 997 S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Caesar2 Bekijk Berichten
                                      Met 70.000 km/jaar zou ik toch een groter model kiezen. Ik veronderstel even dat het verschil in rijcomfort tussen een E90 en een E60 ongeveer in dezelfde grootte-orde is als tussen een E46 en een E39. Dat laatste kan ik goed vergelijken, dus ga ik daar even op in. De 3-serie is in standaardlivrei, dus zelfs zonder sportophanging, een stuk oncomfortabeler om lange afstanden te doen dan een 5-serie... en naar mijn gevoel is dat zelfs een duidelijk verschil. Met 70.000 km/jaar zullen er wel wat ritjes van meer dan 500 à 600 km inzitten? Vanaf dat punt voel ik een duidelijk verschil tussen een 3-serie en een 5-serie.

Deze zomer nog mijn langste rit ooit gemaakt met de 318d, een 1.100 km op 1 dag. Man 't Is te doen, maar de dag erna is een serieuze recup-dag. Met een 5-serie valt dat stukken beter te verteren.

En hoe ouder je wordt, hoe meer je het voelt natuurlijk

Bij 70.000 km/jaar zou ik dus eerder hetzelfde bedrag uitgeven aan een 525d of een 530d dan aan een 335d.

Thx voor de degelijke uitleg!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                                        Iets zegt me dat LL geen 6' wil.
                                        Niet alleen geen 6, maar ook geen 5 eigenlijk, of toch geen nieuw model 5 (sorry, ik ben niet echt thuis is in al die E's).
                                        Sommige van men leveranciers rijden zelf met een 3, ik zie me daar al aankomen met een 5 op men 24ste. Kan gewoonweg niet, en al zeker geen 6.
                                        Een oude 5 daarentegen is dan weer wel een optie.

Oorspronkelijk geplaatst door Catscratch Bekijk Berichten
                                        Laat weten wanneer ge in de buurt zijt, dan kunde uw eigen mening erover vormen
                                        Welke omstreken zit je ergens?

Comment

• Ja echt doen, die 335d, en een beetje tunen daarna. Zal nodig zijn als je een Audi RS gewoon bent...

Comment

Working...
                                          X