Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Als 't een 3.2 is, dan horen die witte pinkers erin. Niks lelijker of de prefacelift-velgen combineren met witte pinkers (dan horen 't gele te zijn), of omgekeerd.
Die foto van die M3 van hierboven roept herinneringen op aan de tijd toen mijn vader bij Van Osch in Halen prijs was gaan laten maken voor een Bordeaux E36 325tds. De folder die we toen mee naar huis kregen heb ik echt van voor naar achter vanbuiten bestudeerd maar uiteindelijk zijn we nog een paar jaar met onze Sierra blijven rijden omdat de taxen te hoog waren
Als 't een 3.2 is, dan horen die witte pinkers erin. Niks lelijker of de prefacelift-velgen combineren met witte pinkers (dan horen 't gele te zijn), of omgekeerd.
De 335d schiet wel vrij goed weg (door het monsterkoppel? ), maar de anderen halen hem al snel in (door het hogere vermogen). But when you come to think of it, het gaat hier om een touring, dus 100 kg zwaarder dan een Coupé (het eerste dat al niet eerlijk is), hij heeft het minste vermogen en het is en blijft een diesel...
Dus als je al die factoren in beschouwing neemt vind ik dat hij het er nog vrij goed vanaf brengt.
Heb juist eventjes dien Vauxhall VXR8 gegoogled en ik kwam op een 6.0 L V8 met 414 pk, die het sprintje 0-100 doet in 4,9 sec. En die is nog bijna de traagste weg
335d Touring vs. Audi S5 vs. Subaru WRX vs. Jag S-type R vs. Vauxhall VXR8
Bij hogere snelheden is het vooral vermogen dat een rol speelt. Koppel is relevanter bij hernemingen vanaf lagere snelheden. Verklaart perfect de initiële voorsprong en de terugval nadien. Tenslotte heeft hij 'maar' 286pk.
Comment