Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• mooi en goed uitgerust

Comment

• Is een 184pk versie.

De 204pk versie is er vanaf 2003. Die heeft een versnelling meer bij een handbak en is een pak zuiniger. Ook de prestaties zijn net iets beter.

Ik heb zelf al veel gezocht naar 330d's, maar ik vind ze op dit punt nog net te duur met weinig kilometers en full option. Ik zou sowieso nooit een 184pk versie kopen, dan kun je beter een 320d chippen. Net zo snel en zuiniger.

Opties die ik per se zou willen op een 330d: M-pakket 2, xenon, navigatiesysteem, vol leder en een schuif/kanteldak.

Een gechipte 2003-2004 330d is echt wel .

Comment

• Thx 4 the tips guys!

Een 335d touring zal helaas financieel wat te hoog gegrepen zijn om naast de RS6 te houden. Temeer daar met mijn aantal km's die bak binnen 3 jaar geen zak meer waard zou zijn.

Maar bon, een 330d zal wel snel genoeg zijn zeker! Ik ga ze alleszins eens wat in het oog houden...tov een leon of een golf is dit natuurlijk stukken knapper.

Een vraagje nog aan gTa (en eventueel andere bezitters/testers): hoe "zit" het met de beenruimte?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
          Thx 4 the tips guys!

Een 335d touring zal helaas financieel wat te hoog gegrepen zijn om naast de RS6 te houden. Temeer daar met mijn aantal km's die bak binnen 3 jaar geen zak meer waard zou zijn.

Maar bon, een 330d zal wel snel genoeg zijn zeker! Ik ga ze alleszins eens wat in het oog houden...tov een leon of een golf is dit natuurlijk stukken knapper.

Een vraagje nog aan gTa (en eventueel andere bezitters/testers): hoe "zit" het met de beenruimte?
          beenruimte in een 3 reeks is eigenlijk behoorlijk krap. Zeker als je mensen moet vervoeren zoals jij soms doet heb ik begrepen.

Ik zie eigenlijk maar een oplossing zoals Caesar al aanhaalde: een 5, of een A6 of iets in die klasse, want de rest is te klein.

Ik ben 1m86 en vind het goed doenbaar in een 5 voor een rit van een paar 100 km, vanals dat we over meer spreken, wordt het echt krap vind ik. Dus dan spreken we nog niet eens van een 3 reeks.

Comment

• Klopt deze prijs? Dan weet'k wat hier binnen 'n jaartje staat

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=vkjru2d2b1qa

Comment

• Klopt niet.

Hoewel de prijzen van een Z4 M demonstratiewagen mij 100% meevallen.
              Zijn die karren niet zo gewild ofzo?

Ik zie demonstratiewagens in DLD staan voor rond de 40k, waar bij staat dat de nieuwprijs 67k zou zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                beenruimte in een 3 reeks is eigenlijk behoorlijk krap. Zeker als je mensen moet vervoeren zoals jij soms doet heb ik begrepen.

Ik zie eigenlijk maar een oplossing zoals Caesar al aanhaalde: een 5, of een A6 of iets in die klasse, want de rest is te klein.

Ik ben 1m86 en vind het goed doenbaar in een 5 voor een rit van een paar 100 km, vanals dat we over meer spreken, wordt het echt krap vind ik. Dus dan spreken we nog niet eens van een 3 reeks.

mmm... dat stemt tot nadenken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                  Klopt niet.
                  En dat zie je aan.... telefoonnummer?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                    Zo'n auto voor die prijs kan niet...
                    Telefoonnummer is 99% zeker fake, maar geen goesting om daar kosten in te steken.

Heb ooit is 1 keer voor een dergelijke goedkoopgeprijsde auto gebeld.
                    Een vrouw neemt de telefoon op:
                    "goededag, u biedt een Mercedes E55 AMG aan?''

''meneer, u spreekt het met ziekenhuis van Brussel, dat is een flauwe plezante, we hebben al een aantal oproepen gekregen''

''ah... sorry''

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                      Zo'n auto voor die prijs kan niet...
                      Telefoonnummer is 99% zeker fake, maar geen goesting om daar kosten in te steken.

Heb ooit is 1 keer voor een dergelijke goedkoopgeprijsde auto gebeld.
                      Een vrouw neemt de telefoon op:
                      "goededag, u biedt een Mercedes E55 AMG aan?''

''meneer, u spreekt het met ziekenhuis van Brussel, dat is een flauwe plezante, we hebben al een aantal oproepen gekregen''

''ah... sorry''

Nja .

Er heeft er al is eentje aan 10.000 gestaan, die was redelijk rap verkocht. Maar wachten op zoiets dan

Comment

Als je zo'n auto en die prijs ziet, dan moet je gezond verstand onmiddellijk zeggen: ZEVER, GEZEVER !

Als em nu 37.000 Euro zou kosten....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten

True. Ik vind die velgen ook mooi. Je ziet ze wel regelmatig, maar het zijn ook geen al te dure velgen. Ik zou die ook gekocht hebben, mocht ik een E46 in huis hebben gehaald.
                          Al bij al een onopvallende wagen die toch snel genoeg is. Nice.
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten
                            Als je zo'n auto en die prijs ziet, dan moet je gezond verstand onmiddellijk zeggen: ZEVER, GEZEVER !

Voor 'n 2.5i van 2003? 'ie heeft nu wel niet veel km's maar dan nog. Of zien jullie een andere advertentie

Comment

Voila. Ik zou daar ook niet naar bellen. Niemand is zo zot dat hij zo'n wagen voor die prijs weg doet. M.a.w. ofwel is het een flauwe plezante, ofwel is het een bedrieger die een voorschot zal vragen.
                              Mensen kunnen zo naïef zijn ...
                              120d Hatch Edition Sport

Comment

Voor 'n 2.5i van 2003? 'ie heeft nu wel niet veel km's maar dan nog. Of zien jullie een andere advertentie
                                Het blijft een BMW eh (mooie staat, weinig kilometers en een zalige 2.5)

Allez, we zullen hem afprijzen tot 27.000 Euro, verkocht ?

Comment

Het blijft een BMW eh (mooie staat, weinig kilometers en een zalige 2.5)

Allez, we zullen hem afprijzen tot 27.000 Euro, verkocht ?
                                  , als 4de wagen zou dat wat duur uitkomen, daarentegen is zo'n 2.5i nogal 'zwaar' om mee beginnen te rijden hé?

Comment

, als 4de wagen zou dat wat duur uitkomen, daarentegen is zo'n 2.5i nogal 'zwaar' om mee beginnen te rijden hé?
                                    Bwah. Je zou er geen forumrecord mee breken.
                                    120d Hatch Edition Sport

Comment

Daar kan ik enkel maar bevestigend op antwoorden

miljaar, zo'n Z4 vind ik nog altijd een prachtige wagen, vooral in dat kleurke !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                                        Bwah. Je zou er geen forumrecord mee breken.

Comment

Daar kan ik enkel maar bevestigend op antwoorden

miljaar, zo'n Z4 vind ik nog altijd een prachtige wagen, vooral in dat kleurke !
                                          En aan een eerste wagen zou ik nu ook niet meteen veel geld geven, liever eerst wat rondtuffen met 'n krel des huises en verdersparen...

Comment

Working...
                                          X