Onder het raam in het interieur zat een mobiele schakelaar die magnetisch geactiveerd kon worden naar off/on. Door de magneet op het raam te leggen net voor de schakelaar ging de schakelaar op on en werd de batterij tot leven gewekt. Daardoor kon het raam eventjes naar beneden (zoals bij cabrios als je de deur open doet)zodat je de deur kon opendoen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten7 Oktober Open bedrijvendag bij BMW Jorssen!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtennog niks van ontvangen door Jorssen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenKom, we gaan is een burnout geven op die hun parking.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenKom, we gaan is een burnout geven op die hun parking.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtencava ,en dan nieuwe banden gaan vragen in garantie
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk Berichten'k heb enkele dagen geleden eens gezwaaid naar u en mijn pharen getrokken
Je keek maar vreemd
zat te denken: heb die wagen nogal gezien...
beetje daarachter dacht ik aan een topic waarin je eens vermeld had dat je soms aan mijn
deur passeert..
tot de volgende..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk BerichtenMijn broer zijn voorganger
Prachtige wagen!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenDit vind ik wel een mooie (is wel bijna exact dezelfde als babs buiten de motor) http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=105739579 begint wel al ietsje duurder te worden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door luigi Bekijk Berichtenniets voor leftlane? zo een machtige bak
Niet dat ik het lelijk vind, verre van.. maar zwart oogt zo emotieloos op die E46 touring
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk BerichtenMijn broer zijn voorganger
Prachtige wagen!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten7 Oktober Open bedrijvendag bij BMW Jorssen!!!
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk BerichtenEn wat gaan ze daar fabriceren ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk BerichtenRIP
Comment
-
Comment