Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten

    Vet, zo zonder de automatische airco. Less is more

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door geeteethree Bekijk Berichten
      Vet, zo zonder de automatische airco. Less is more
      zonder dashboard is nog cooler, ge hebt da nu es voor niks nodig, ga maar na

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
        Wat vinden jullie hiervan? of teveel km's?

        http://cgi.ebay.de/BMW-320i-E30-mit-...QQcmdZViewItem
        fokking propere kar

        dat aantal km's en dat interieur : something's wrong

        maar die 6-cils kunnen wel beter tegen die aantal, desalniettemin, 'k zou het zeker niet doen, boven de 300 zou ik al niet gaan, tenzij je hem deftig wilt oprijden/afraggen

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door geeteethree Bekijk Berichten
          Vet, zo zonder de automatische airco. Less is more
          zonder automatische airco...

          maar 'ie heeft nog steeds airco?



          wat een belachelijke besparing. Doe het dan ineens goed ---> géén airco. Wat is nou het gewichtsverschil tss autom. airco en de manueel bediende versie?

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
            zonder automatische airco...

            maar 'ie heeft nog steeds airco?



            wat een belachelijke besparing. Doe het dan ineens goed ---> géén airco. Wat is nou het gewichtsverschil tss autom. airco en de manueel bediende versie?
            Verwaarloosbaar.
            Dan moet je ook altijd in je hemd/polo/ T-shirt rondrijden, want met een pull of vest aan ben je dat gewichtsvoordeel kwijt.

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
              zonder automatische airco...

              maar 'ie heeft nog steeds airco?



              wat een belachelijke besparing. Doe het dan ineens goed ---> géén airco. Wat is nou het gewichtsverschil tss autom. airco en de manueel bediende versie?

              Nee, geen airco



              Hoeveel zou dat gewichtsverschil zijn ?

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                Verwaarloosbaar.
                Dan moet je ook altijd in je hemd/polo/ T-shirt rondrijden, want met een pull of vest aan ben je dat gewichtsvoordeel kwijt.
                't is het idee eh, voor ge het weet wilt er dan zo enen ook nen GPS in, terwijl ge eigenlijk moeilijk de weg kunt verliezen op een circuit eh

                Comment


                • Wat wil die 04/10 eigenlijk zeggen?

                  10e maand van 2004?

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door geeteethree Bekijk Berichten
                    Nee, geen airco



                    Hoeveel zou dat gewichtsverschil zijn ?


                    Oooh gelukkig.


                    Ik vond het al vreemd

                    Een airco-installatie zal toch rap tussen de 15-20 kilogram wegen, schat ik zo. Compressor, riem, leidingen, verdamper/wisselaar, bedieningsconsole, evt. elektronica, etc.

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door geeteethree Bekijk Berichten
                      Nee, geen airco Hoeveel zou dat gewichtsverschil zijn ?
                      Matteus zit er knal op. Z'n hoogste schatting, dan.

                      Dat, plus geen vermogensafname meer.

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                        Heeft iemand een foto van een 5 Serie E60 facelift zonder xenon? Staan daar nog steeds angle eyes in of niet?
                        Ze staan er zeker nog in maar hoe die schijnen vraag ik me ook wel af...
                        bij de pre-facelift trekken die op niet veel, geven een fletse schijn, veel fletser dan bij de xenons wanneer je de stanlichten opzet , vond dat overigens een zware teleurstelling bij m'n pa zijne 525d...

                        Comment


                        • De 525dA begint nu na 294.000 km toch wel wat mankementjes te vertonen. Op dit moment draait de motor niet meer goed rond bij lage toerentallen (< 1400 tpm). Onder dat toerental "danst" het toerental van de motor. Je hoort het stationair, maar net niet te zien op de toerenteller. Je voelt het heel duidelijk als je een bepaalde, rustige pedaalstand aanneemt. Het toerental zakt en stijgt constant met ongeveer 100 tpm, zodat je dus constant het gevoel krijgt : ie trekt, ie lost, ie trekt, ie lost,... Ook op de CC voel je het. Stel je hem in op 50 km/u, dan draait ie een 1.100 tpm. Toerental varieert dan amper, maar je voelt hem wel constant een beetje snokken : sneller, trager, sneller, trager, sneller, trager,...

                          Boven de 2.000 tpm helemaal geen probleem en volgens mij geen compressieverlies, want de motor trekt nog als een beer. De automaat staat nu dus constant in sportstand, zodat ie hem maar zelden onder de 2.000 tpm laat gaan. Ben benieuwd hoelang hij het nog volhoudt.
                          BMW E46 318d '05

                          VW Touran Highline 1.6 TDI Bluemotion '13

                          Comment


                          • ac schnitzer: nog een schim van wat ze vroeger waren. Zwak aanbod aan aero stukken

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door Caesar2 Bekijk Berichten
                              De 525dA begint nu na 294.000 km toch wel wat mankementjes te vertonen. Op dit moment draait de motor niet meer goed rond bij lage toerentallen (< 1400 tpm). Onder dat toerental "danst" het toerental van de motor. Je hoort het stationair, maar net niet te zien op de toerenteller. Je voelt het heel duidelijk als je een bepaalde, rustige pedaalstand aanneemt. Het toerental zakt en stijgt constant met ongeveer 100 tpm, zodat je dus constant het gevoel krijgt : ie trekt, ie lost, ie trekt, ie lost,... Ook op de CC voel je het. Stel je hem in op 50 km/u, dan draait ie een 1.100 tpm. Toerental varieert dan amper, maar je voelt hem wel constant een beetje snokken : sneller, trager, sneller, trager, sneller, trager,...

                              Boven de 2.000 tpm helemaal geen probleem en volgens mij geen compressieverlies, want de motor trekt nog als een beer. De automaat staat nu dus constant in sportstand, zodat ie hem maar zelden onder de 2.000 tpm laat gaan. Ben benieuwd hoelang hij het nog volhoudt.


                              Eens laten uitlezen?

                              is dat ding common rail?

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                is dat ding common rail?
                                Jup. Met wat geluk hangt die wagen deze week eens aan een diagnosecomputer... als de nodige tijd gevonden wordt.
                                BMW E46 318d '05

                                VW Touran Highline 1.6 TDI Bluemotion '13

                                Comment


                                • + YouTube Video
                                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                  Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                                  • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                                  • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                                  • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

                                  Comment


                                  • BMW is gewassen! :o

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
                                      ac schnitzer: nog een schim van wat ze vroeger waren. Zwak aanbod aan aero stukken
                                      Die velgen wowie wawiea Very nice!! $$$$$$$$

                                      Comment


                                      • Qcar

                                        niet aan te merken dat het een ¨pk-bommetje is:
                                        AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

                                        Comment


                                        • Link naar een behoorlijk verneukte CSL.

                                          Purchase and sale of premium and classic cars of the brands Ferrari, Porsche, Mercedes, McLaren, Bugatti, Lamborghini, Bentley, Pagani and more.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X