Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
    Heb er nog gevonden in men topic!

Edit: net gezien dat je een facelift bedoelde

Toch bedankt Davy, het zal wel niet veel verschillen neem ik aan. Kan het zijn dat ik je vandaag in Hasselt gespot heb?

Comment

• Ik ben op zoek achter een screensaver van BMW. Het is niet 1 foto met een BMW op, maar een soort voorstelling van BMW's. Zo beetje een presentatie van het merk, duidelijk reclamegericht. Plots verschijnt er dan een zin, dan weer een foto, dan een foto van een bestuurder... Het is moeilijk om uit te leggen, maar snappen jullie wat ik bedoel?
      Op www.bmw.be heb ik het niet gevonden.

Alvast bedankt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door powaq Bekijk Berichten
        Weet er hier iemand wanneer de brochures/prijslijsten van de 1-serie coupé beschikbaar zullen zijn bij de dealers (of zijn die er misschien al?). M'n moeder heeft mij de taak gegeven om haar een nieuwe leaseauto te vinden aangezien de lease op haar E-klasse afloopt in Januari en de 1 coupé lijkt me wel leuk. Zeker omdat hij maar 128g/km uitstoot wat wordt beloond. Hoe minder uitstoot hoe meer budget voor nog extra opties.
        Bij de Alpina verdeler uit Liechtenstein heb ik er in augustus al eentje opgehaald
        The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
        BMW F10 520da 2012
        MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
        BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
        Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
        VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mila Bekijk Berichten
          Al die tourings hier. Ik vind dat de mijne hier ook niet mag ontbreken...

Toch knapper met blacklines
          edit: het zijn andere velgen
          2008 Opel Corsa 1.7CDTI
          2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
            Toch bedankt Davy, het zal wel niet veel verschillen neem ik aan. Kan het zijn dat ik je vandaag in Hasselt gespot heb?
            Graag gedaan
            Nope, ik kom daar nooit !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk Berichten

Toch knapper met blacklines
              edit: het zijn andere velgen
              Jep dit zijn CH's, die andere zijn CK's.. Moesten die bovenstaande CH's een maatje groter zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten
                Jep dit zijn CH's, die andere zijn CK's.. Moesten die bovenstaande CH's een maatje groter zijn
                En in het zwart met een rood randje errond...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                  En in het zwart met een rood randje errond...
                  Shhhhhhhhht, het was nu eens ff uit mijn hoofd..

Comment

• zalige wagen:

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

die zetels

Comment

• fucking awesome except my car fucked up twice. but other than that. ENJOY THE SHOW

Comment

• Comment

2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                            met 19" M-velgen

http://www.e90post.com
                            Deze velgen zijn echt zeer knap. Eigenaars zullen ervan kunnen genieten als ze deze met liefde aan het poetsen zijn...

Buiten de verduisterde ramen is deze 3 perfect...
                            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                              Deze velgen zijn echt zeer knap. Eigenaars zullen ervan kunnen genieten als ze deze met liefde aan het poetsen zijn...
                              Volgens mij ben je minstens 3 kwartier kwijt alleen om de velgen te poetsen. Maar jij gaat binnenkort ook afzien denk ik hoor...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten

Buiten de verduisterde ramen is deze 3 perfect...
                                Dit is voor mij ook de ultieme E91

Die velgen zijn prachtig

Comment

De job van je leven,hele dag met een M3 rijden
                                  Nora!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gene Hackman Bekijk Berichten
                                    Vooral die blonde ziet het zitten

Comment

Ipv te poseren en burnoutjes te doen WERKEN VERDOMME tamzakken

Die hollanders weten ook weral direct waar hun belastingscentjes heen gaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gene Hackman Bekijk Berichten
                                        Is maar voor een stunt hoor. Die M3 wordt voor wat vanalles gebruikt. Testverslagen enzo

Comment

Volgens mij ben je minstens 3 kwartier kwijt alleen om de velgen te poetsen.
                                          Hangt er van af, hoor. Ik heb de voorlopers van die velgen, de 135M dus, en die hebben ook van die zeer dicht tegen elkaar aanleunende spaakjes. Je kan daar verdomd luid op vloeken ... als je niet de juiste materialen hebt. Ik heb twee velgenborsteld, een smalle (die perfect tussen die spaakjes gaat), en een bredere voor de "gaten". Als je je wielen "gewoon proper" wil krijgen (niet op z'n wax-it's), dan ben je met 3 minuten per velg mooi klaar.

Comment

Working...
                                          X