Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ipv te poseren en burnoutjes te doen WERKEN VERDOMME tamzakken
Die hollanders weten ook weral direct waar hun belastingscentjes heen gaan
Het is erg. Zouden ze zo'n wagen nu echt nodig hebben? Mss om eens occasioneel achter iemand met een Porsche of een Ferrari aan te gaan, maar voor de rest ... En dan nog konden ze gemakkelijk een tweedehandse E46 M3 in huis gehaald hebben.
Doet me een beetje denken aan de Gentse flikken: die rijden op mountainbikes van pakweg 3700 € door de stad. Ook zwaar overdreven dus.
Het is erg. Zouden ze zo'n wagen nu echt nodig hebben? Mss om eens occasioneel achter iemand met een Porsche of een Ferrari aan te gaan, maar voor de rest ... En dan nog konden ze gemakkelijk een tweedehandse E46 M3 in huis gehaald hebben.
Doet me een beetje denken aan de Gentse flikken: die rijden op mountainbikes van pakweg 3700 € door de stad. Ook zwaar overdreven dus.
Zaterdag 20 Okt heb ik een VIP uitnodiging van BMW om de nieuwe wagens te testen, met name de nieuwe M3, 635d en de overige M modellen. Zijn er al hier die op zo'n uitnodiging zijn geweest in het verleden, of die er ook gaan zijn??
Ik had blijkbaar niet gemerkt dat ik nog niet op de laatste pagina zat. Niettemin, het kon in feite wel als je weet welke snelle wagen de Italiaanse politie gebruikt (Lambo Gallardo) ...
Zaterdag 20 Okt heb ik een VIP uitnodiging van BMW om de nieuwe wagens te testen, met name de nieuwe M3, 635d en de overige M modellen. Zijn er al hier die op zo'n uitnodiging zijn geweest in het verleden, of die er ook gaan zijn??
Comment