Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Moh fock zeg

Comment

• Wat een magnifiek gebouw!

Alleen al daarvoor zou je ernaar toe gaan!

Comment

• Nu weten we onmiddellijk waar die centjes van de besparing op de afwerkingskwaliteit van de nieuwe modellen naar toe gaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
            Nu weten we onmiddellijk waar die centjes van de besparing op de afwerkingskwaliteit van de nieuwe modellen naar toe gaan.
            Appelsienen

Comment

• Knappe M coupé (gunmetal velgen, carbon dak):

The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist

Comment

• pffff ik wil een Z4M coupe

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                  pffff ik wil een Z4M coupe
                  Wie niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                    pffff ik wil een Z4M coupe
                    IK OOK !! Zo'n vette wagen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                      Appelsienen
                      Voor de lak zeker? Good one!

Schitterend gebouw, het is net alsof het dak zweeft.

Comment

• Architectuur

Comment

• Werkelijk een subliem gebouw!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                            Werkelijk een subliem gebouw!!
                            Idd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                              Werkelijk een subliem gebouw!!
                              Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten
                              Idd
                              ²²²²²²²²²²²

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                Ik denk niet onmiddellijk dat het iets te maken heeft met niet meer snel kunnen rijden. Als de eurootjes aan de bomen zouden groeien dan kocht iedereen een 530 of 535d, maar dat is spijtig genoeg niet. Voor de meeste mensen zijn opties belangrijker dan een vette motor onder de kap en dan is een taxvriendelijke en zuinige 520d dé oplossing. Trouwens een 520d is nu ook niet bepaald traag te noemen. 8,6s. naar de 100 en een top van 223. Een kleine twintig jaar geleden waren dat de waarden van een gemiddelde GTI... zonder de vette koppelwaarden van de diesels van nu.
                                Idd, maar hoe zou je zelf zijn? Een degelijk uitgeruste 520d met redelijk wat opties of een "blote" 530d, dan is de keuze heeel snel gemaakt imo. Dus dat de meeste mensen niet echt gaan voor een vette motor... toch wel logisch.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                                  Als je dit ziet.... how man knap staaltje architectuur. En de binnenkant ziet er ook subliem uit. Zou het prijskaartje er wel eens willen van zien

Comment

• Wil ik toch zeker is IRL bezoeken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                      Idd, maar hoe zou je zelf zijn? Een degelijk uitgeruste 520d met redelijk wat opties of een "blote" 530d, dan is de keuze heeel snel gemaakt imo. Dus dat de meeste mensen niet echt gaan voor een vette motor... toch wel logisch.
                                      Of nog beter, een goed uitgeruste met zware motor

Ik zou ook kiezen voor een goed uitgeruste 520 dan voor een kale 530 ..

Comment

• Onder het moto: het moet niet altijd 'n wagen zijn:

The BMW SportIntegral Carbon helmet is made from a composite material composed of carbon fiber and Aramid, which is very light but also extremely rigid.
                                        Helm weegt 975 gram en het prijskaartje weegt iets meer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                          Inderdaad, wat ik al wist te zeggen.

Comment

Working...
                                          X