Oorspronkelijk geplaatst door Tomski
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Verdoken freak Bekijk BerichtenHad misschien meer met zijn ietwat ongepaste naam te maken??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenThx vr de moeite, maar ik ben nog niet overtuigd. Je moet eens naar het glas van de pinkers kijken. Ook lijkt de kleur van behuizing me niet dezelfde...
Het lijkt mij hetzelfde, maar of het nu exact dezelfde lichtblok is weet ik niet... Sorry.
Comment
-
Ga hem hier ook efkes zetten. Knap spel...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
Comment
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtendie kleur
Grpjs!
Ik maak me eerder zorgen over de "vol optie"...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten3 foto's van de voorkant, yeeey, daar weten we veel mee, oen.
Wel prachtige auto langs buiten. Die 18" :
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten3 foto's van de voorkant, yeeey, daar weten we veel mee, oen.
Wel prachtige auto langs buiten. Die 18" :
ik dacht juist hetzelfde, kvind dat altijd beu in een advertentie met té weining foto's...
Interieur, detailfoto velgen, achterkant...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenHeeft die slicks ofzo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtenen ik zie precies een kinderzitje op de achterbank
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenUh-oh, kotsvlekken op de armsteun in 't midden, en strontvlekjes op de bekleding.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten'ie doet me niet zoveel als de E46.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenOk, de E46 was ruiger, maar ziet er verouderd uit in vergelijking met dit vind ik.
Comment
Comment