Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
inschrijving & tax : www.automagazine.be
verbruik : reken op 12 liter / 100 km, tenzij je je kan bedwingen, en als je 'm continu aanspreekt mag je op 15 liter rekenen
Vraagje: Wat betaal je tegenwoordig nog voor inschrijving, taks,... (alles behalve verzekering) per jaar voor een E30 325i (170pk)? En wat verbruikt zoiets? Ervaringen?
En als een E30 het M-pakket heeft, heeft 'ie dan sowiezo ook het M-onderstel?
Alvast bedankt!
M onderstel is standaard als hij een M-PAKKET heeft.
inschrijving & tax : www.automagazine.be
verbruik : reken op 12 liter / 100 km, tenzij je je kan bedwingen, en als je 'm continu aanspreekt mag je op 15 liter rekenen
M onderstel is standaard als hij een M-PAKKET heeft.
Thanks gasten! Kheb een mooi exemplaar gevonden en wou effe weten of het spek voor m'n bek was.
Maar ik denk dat ik beter blijf zoeken (en ze zijn zo moeilijk te vinden) naar een 318is. (en niet die van porker of malaise want zij willen er zoveel mogelijk voor en ik wil de prijs net zo laag mogelijk houden bij aankoop) Die is gunstiger in zowel verbruik, als inschrijving, als taks, als verzekering. The search goes on...
Comment