Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Volgens mij stond deze M3 eerder deze week op 2dehands, te koop aangeboden door een particulier voor 25.000 euro. 't Was er toch ook eentje van 2001 in datzelfde rood, met rood interieur, dezelfde km stand, xenon lampen en de 18' M3 wielen. Kan moeilijk toeval zijn denk ik.
Volgens mij stond deze M3 eerder deze week op 2dehands, te koop aangeboden door een particulier voor 25.000 euro. 't Was er toch ook eentje van 2001 in datzelfde rood, met rood interieur, dezelfde km stand, xenon lampen en de 18' M3 wielen. Kan moeilijk toeval zijn denk ik.
ik denk ook dat het deze is jakkel ,
waarschijnlijk heeft die eigenaar daar een andere wagen gekocht waar hij dus minder dan 25.000 € voor kreeg en probeerde er toch nog wa meer voor te krijgen
en nu staat hij te koop voor 26.900€
iemand die ik ken verkoopt door omstandigheden (ziekte) deze auto's
ik weet wel niet in welke staat ze zijn , maar als ik kan ga ik in de week van 5november foto's gaan nemen ervan
bwj enz ... weet ik ook niet maar volgende week weet ik dat wel
het is de pa van de eigenaar van die auto's die mij dit vraagt of ze te verkopen vallen...
- het betreft een BMW tii fastback donkerblauw exterieur bijna volledig gerestaureerd enkel een andere benzinetank heeft hij nog nodig
en een 323i bauer wit exterieur met werk aan
en een 320i bauer wit exterieur met werk aan
iemand die ik ken verkoopt door omstandigheden (ziekte) deze auto's
ik weet wel niet in welke staat ze zijn , maar als ik kan ga ik in de week van 5november foto's gaan nemen ervan
bwj enz ... weet ik ook niet maar volgende week weet ik dat wel
het is de pa van de eigenaar van die auto's die mij dit vraagt of ze te verkopen vallen...
- het betreft een BMW tii fastback donkerblauw exterieur bijna volledig gerestaureerd enkel een andere benzinetank heeft hij nog nodig
en een 323i bauer wit exterieur met werk aan
en een 320i bauer wit exterieur met werk aan
zijn er hier leifhebbers voor deze auto's ?
Ik zou vooral eens foto's willen zien van die tii fastback !!
Ik zou vooral eens foto's willen zien van die tii fastback !!
morgen bel ik eens of hij eens foto's kan doorsturen want ik wist dat dit de 1ste vraag ging zijn ( foto's)
deze week kan ik onmogelijk naar daar rijden voor foto's te nemen ,
maar de week erna wel
naar het schijnt is die fastback helemaal opgeknapt door een oudere gekende garagist die vroeger voor BMW hindricks roeselare werkte ( nu dejonckheere) enkel nog een nieuwe benzinetank die ze voorlopig nog niet hadden gevonden
Comment