Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mijn BMW rijdt zaaaaaaaaaaaaaaaaalig

wat een trekkracht, wat een souplesse, wat een scherpsturigheid (ik kwam gisteren van de snelweg in aalst en ik draaide redelijk kort af en die kar sneed echt die bocht in ik was fucking onder de indruk zeg)

ik kijk al uit naar mijn circuitsessie op Zolder @ 19ste

BMW

Comment

• Ik heb dat filmpje op m'n iPod staan, echt zalige auto en review van Hans Stuck. Echt een gedurft concept van BMW.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
        Mijn BMW rijdt zaaaaaaaaaaaaaaaaalig

wat een trekkracht, wat een souplesse, wat een scherpsturigheid (ik kwam gisteren van de snelweg in aalst en ik draaide redelijk kort af en die kar sneed echt die bocht in ik was fucking onder de indruk zeg)

ik kijk al uit naar mijn circuitsessie op Zolder @ 19ste

BMW
        Foto's!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
          En de auto oogt er zeer knap mee, vind 'k.
          Ik vind persoonlijk van niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
            Foto's!!!
            nog 2 dagen geduld

Comment

nog 2 dagen geduld
              Kom gewoon af naar Kallo vanavond!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                Das perfect realistisch, die motor moet daar toch inpassen?
                Nuja, in de CLS lepelen ze hem ook niet

Gij en uw fokking gechip altijd

Chippen is obligatoir.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichten
                  Niet te veel Mercedesvoorstellingen op het BMW-Lovers AUB. Denk aan uw imago

Daarom net.

Comment

Ik heb het over productiediesels hè. De 335d is makkelijk naar 350 pk te tunen...

De 3.0 V6 in de C-klasse IS een productiediesel.

Comment

• Jij had het over een getuned exemplaar, weet je nog?

Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                      Een W203 C320 CDI met AMG pakket, en gechipt naar 285pk en 630Nm... dat zou ik ook nog aanvaardbaar vinden.

Comment

nog 2 dagen geduld
                        Allright.

Comment

Jij had het over een getuned exemplaar, weet je nog?

Ahja, zo bedoel je.

Ik interepreteer een gechipte standaardmotor nog steeds als een 'productiediesel' .

Een 'niet-productiediesel' zou dan bijv. die C420CDI zijn.

Maar inderdaad, my bad.

Tis waar, als je de 335d chipt, zit je nog een stapje hoger.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                            Ik interepreteer een gechipte standaardmotor nog steeds als een 'productiediesel' .
                            Ja met productiediesel bedoel ik eigenlijk gewoon af fabriek, OEM.

Maar ik vind het raar dat Mercedes nog geen alternatief heeft voor de 335d,
                            een paar jaar geleden hadden ze toch een prototypé SLK 320 CDI triturbo met 286 pk ofzoiets?

Comment

• Autogids:

Het eerste prototype is de SLK 320 CDI Triturbo. Onder zijn motorkap ligt Mercedes' gloednieuwe drieliter-V6, maar dan met drie in plaats van één turbo. Net zoals bij de BMW 535d gaat het om een tweetraps turbosysteem: bij lage toerentallen zetten twee kleine lagedrukturbo's (één per cilinderrij) de inlaatlucht onder druk, en wanneer het toerental stijgt, gaat één grote hogedrukturbo blazen. Het gevolg: 286 pk (of 14 pk meer dan BMW's twinturbo-zescilinderdiesel) en 680 Nm (120 Nm meer dan de BMW). De SLK diesel spurt naar 100 km/h in 5,3 seconden, legt de kilometer af in 24,4 seconden en haalt een elektronisch begrensde topsnelheid van 250 km/h. Het meest verbazende van al is dat het normverbruik met deze motor beperkt blijft tot 7,5 l/100 km.
                              Zal in de C nog wel volgen in AMG-vorm zeker, zoals de C30 CDI AMG 5-cilinder van een aantal jaren geleden...

Comment

Ja met productiediesel bedoel ik eigenlijk gewoon af fabriek, OEM.

Maar ik vind het raar dat Mercedes nog geen alternatief heeft voor de 335d,
                                een paar jaar geleden hadden ze toch een prototypé SLK 320 CDI tri-turbo met 286 pk ofzoiets?

Ja zoiets.

Ik denk dat dat wel nog zal komen, die krachtige diesels in de SLK en de SL. Kwestie van afwachten.

Eerlijk gezegd ben ik niet zeker of daar wel een (groot genoege) markt voor is, een C-klasse met een nog krachtigere dieselmotor dan de 3.0 V6. Sowieso zou dat dan ofwel een volledig nieuwe 6 cilinder motor moeten zijn, ofwel een herwerkte versie van de 3.0, want de 420 V8 zal daar niet zo gemakkelijk in passen (plus het moet een beetje rijdbaar blijven).

Nouja, wie weet komt het nog. Tegenwoordig moet je alles mogelijk achten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                  Eerlijk gezegd ben ik niet zeker of daar wel een (groot genoege) markt voor is, een C-klasse met een nog krachtigere dieselmotor dan de 3.0 V6. Sowieso zou dat dan ofwel een volledig nieuwe 6 cilinder motor moeten zijn, ofwel een herwerkte versie van de 3.0, want de 420 V8 zal daar niet zo gemakkelijk in passen (plus het moet een beetje rijdbaar blijven).
                                  Ik vind het gat tussen een 350 en een 63 AMG wel énorm groot, de 500 zal wel enkel voor de CLK gebruikt worden zeker?

Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                  Nouja, wie weet komt het nog. Tegenwoordig moet je alles mogelijk achten.
                                  Zeker bij Mercedes...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Scaglietti Bekijk Berichten
                                    Ik zag toevallig deze e46 staan en vroeg mij af of dat zo'n hardtop dak normaal is op de E46 cabrio?
                                    Ik heb het alleszins nog nooit gezien, altijd softtops gezien. Dus vraag ik het aan jullie, de kenners

sorry van kwaliteit van foto, met gsm gemaakt :/
                                    E46

eigenlijk vind ik een E93 maar heel lelijk tov een E46 cab

Comment

Ik vind persoonlijk van niet.
                                      Maar jij hebt dan ook geen cabrio (gehad), so.

Comment

Autogids:

Zal in de C nog wel volgen in AMG-vorm zeker, zoals de C30 CDI AMG 5-cilinder van een aantal jaren geleden...
                                        Nope, geen AMG Diesel niet meer.

Comment

Working...
                                        X