Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
    Buiten de verduisterde ramen is deze 3 perfect...
    Voor mij moeten die dakrails er onmiddellijk af, en liefst ook 'n andere kleur.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tdi 001 Bekijk Berichten

Die hollanders weten ook weral direct waar hun belastingscentjes heen gaan
      Geen echte wagen voor de politie. Het is maar een promotiestunt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
        Geen echte wagen voor de politie. Het is maar een promotiestunt!

Whoops, ik dacht al. Maar in duitsland rijden de Polizei toch ook soms met Porsches e.d.

Spijtig voor die hollandse luiten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tdi 001 Bekijk Berichten
          Ipv te poseren en burnoutjes te doen WERKEN VERDOMME tamzakken

Die hollanders weten ook weral direct waar hun belastingscentjes heen gaan
          Het is erg. Zouden ze zo'n wagen nu echt nodig hebben? Mss om eens occasioneel achter iemand met een Porsche of een Ferrari aan te gaan, maar voor de rest ... En dan nog konden ze gemakkelijk een tweedehandse E46 M3 in huis gehaald hebben.

Doet me een beetje denken aan de Gentse flikken: die rijden op mountainbikes van pakweg 3700 € door de stad. Ook zwaar overdreven dus.
          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
            Het is erg. Zouden ze zo'n wagen nu echt nodig hebben? Mss om eens occasioneel achter iemand met een Porsche of een Ferrari aan te gaan, maar voor de rest ... En dan nog konden ze gemakkelijk een tweedehandse E46 M3 in huis gehaald hebben.

Doet me een beetje denken aan de Gentse flikken: die rijden op mountainbikes van pakweg 3700 € door de stad. Ook zwaar overdreven dus.
            lees alle posts eerst voor je reageert...
            2015 BMW F11 520dA
            1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Zaterdag 20 Okt heb ik een VIP uitnodiging van BMW om de nieuwe wagens te testen, met name de nieuwe M3, 635d en de overige M modellen. Zijn er al hier die op zo'n uitnodiging zijn geweest in het verleden, of die er ook gaan zijn??

Comment

• vet, welke garage?

Comment

• Het is in het kasteel van Lebekke

Comment

• dat zal wel Lebbeke zijn, bij kok Cami

Comment

• de X5 van m'n zus krijgt meer en meer problemen. Nu trekt hij enkel nog op de achterwielen. De bmw-dealer vindt het niet en kan het niet oplossen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
                        de X5 van m'n zus krijgt meer en meer problemen. Nu trekt hij enkel nog op de achterwielen. De bmw-dealer vindt het niet en kan het niet oplossen
                        wees blij dat het niet enkel de voorwielen zijn die trekken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichten
                          lees alle posts eerst voor je reageert...
                          Ik had blijkbaar niet gemerkt dat ik nog niet op de laatste pagina zat. Niettemin, het kon in feite wel als je weet welke snelle wagen de Italiaanse politie gebruikt (Lambo Gallardo) ...
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Weet er iemand foto's staan van BMW op de IAA 2007?
                            (Zou graag de 3 Tourings zien maar ik kan er niet van vinden)

Comment

• Googlen hé...

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alsemi Bekijk Berichten
                                  Zaterdag 20 Okt heb ik een VIP uitnodiging van BMW om de nieuwe wagens te testen, met name de nieuwe M3, 635d en de overige M modellen. Zijn er al hier die op zo'n uitnodiging zijn geweest in het verleden, of die er ook gaan zijn??
                                  Ik ga met Turboman

Comment

• Weer een lekkere E91 gevonden
                                    enkel de dakrails moeten er nog af.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras Bekijk Berichten
                                      Ik ga met Turboman
                                      Tot dan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                        Weer een lekkere E91 gevonden
                                        enkel de dakrails moeten er nog af.

http://www.e90post.com/forums/showth...?t=131&page=12
                                        Damn... Zo vet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
                                          de X5 van m'n zus krijgt meer en meer problemen. Nu trekt hij enkel nog op de achterwielen. De bmw-dealer vindt het niet en kan het niet oplossen
                                          Zalig, die karren verbeteren zichzelf dus?

Comment

Working...
                                          X