Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door tdi 001 Bekijk Berichten
Die hollanders weten ook weral direct waar hun belastingscentjes heen gaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenGeen echte wagen voor de politie. Het is maar een promotiestunt!
Whoops, ik dacht al. Maar in duitsland rijden de Polizei toch ook soms met Porsches e.d.
Spijtig voor die hollandse luiten!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tdi 001 Bekijk BerichtenIpv te poseren en burnoutjes te doen WERKEN VERDOMME tamzakken
Die hollanders weten ook weral direct waar hun belastingscentjes heen gaan
Doet me een beetje denken aan de Gentse flikken: die rijden op mountainbikes van pakweg 3700 € door de stad. Ook zwaar overdreven dus.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenHet is erg. Zouden ze zo'n wagen nu echt nodig hebben? Mss om eens occasioneel achter iemand met een Porsche of een Ferrari aan te gaan, maar voor de rest ... En dan nog konden ze gemakkelijk een tweedehandse E46 M3 in huis gehaald hebben.
Doet me een beetje denken aan de Gentse flikken: die rijden op mountainbikes van pakweg 3700 € door de stad. Ook zwaar overdreven dus.2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichtende X5 van m'n zus krijgt meer en meer problemen. Nu trekt hij enkel nog op de achterwielen. De bmw-dealer vindt het niet en kan het niet oplossen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichtenlees alle posts eerst voor je reageert...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alsemi Bekijk BerichtenZaterdag 20 Okt heb ik een VIP uitnodiging van BMW om de nieuwe wagens te testen, met name de nieuwe M3, 635d en de overige M modellen. Zijn er al hier die op zo'n uitnodiging zijn geweest in het verleden, of die er ook gaan zijn??
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenWeer een lekkere E91 gevonden
enkel de dakrails moeten er nog af.
http://www.e90post.com/forums/showth...?t=131&page=12
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichtende X5 van m'n zus krijgt meer en meer problemen. Nu trekt hij enkel nog op de achterwielen. De bmw-dealer vindt het niet en kan het niet oplossen
Comment
Comment