Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ik vind het allemaal nogal verspeelde energie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
      ik vind het allemaal nogal verspeelde energie
      Verspild, bedoel je.

Ben jij dan tegen autosport ook?
      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Comment

• Knap. Is dat geen 3.0 CSL?

Comment

• fél!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
              Knap. Is dat geen 3.0 CSL?
              Yep een 3.0 CSL, kvind de baanversie anders ook ni lelijk, de 3.0 csi

Comment

• Slechts een 520d, maar ik vond em toch bijzonder knap.

2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Knap!!

Edit: verkeerd topic...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten
                    Knap!!

Edit: verkeerd topic...
                    En die E60 is nie mooi ofwa??

2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                    2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk Berichten
                      En die E60 is nie mooi ofwa??

Die 'knap' heb ik laten staan omdat dat wel voor dit topic was bedoeld.

Maar ik dacht dat ik in 'exclusieve auto' zat, en ik zette een porsche, en da klopt dus niet

Dus ja, héél knappe E60!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                        Ben jij dan tegen autosport ook?
                        nee, hemaal niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk Berichten
                          Slechts een 520d, maar ik vond em toch bijzonder knap.

Ik heb vandaag meerdere BMW's 520d tegengekomen uitgedost in zo'n M-jasje. Ik heb echt de indruk dat steeds meer mensen willen uitsparen aan taxen, aangezien men toch niet meer snel kan rijden...
                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Dude, een facelift 520d is eigenlijk ... snel, hoor. Een E39 525d is er niks tegen. I mean, 't is niet dat je een Benz 250D koopt, hè.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                              Dude, een facelift 520d is eigenlijk ... snel, hoor. Een E39 525d is er niks tegen. I mean, 't is niet dat je een Benz 250D koopt, hè.
                              Dat zou ik zo niet durven zeggen... We hadden een E39 525d en hebben nu een E60 525d en die E39 had eigenlijk meer punch dan de E60...

De E60 is wel een pak lineairder, wat het subjectieve gevoel van optreksnelheid vermindert maar toch die E39 525d's zijn best vinnig... het zou me verwonderen moest die een 525d E60 afdrogen, laat staan een E60 520d.

Ok het zal allemaal niet zo veel schelen... uiteindelijk liggen die allemaal dicht bij elkaar qua cijfers dan toch, niet qua karakter of zelfs...

Comment

• Ik weet het wel, maar toch blijft de 520d de lichtste diesel hé. Ook is het slechts een viercilinder. Sinds de 525d een 3.0 is zullen er wel nog weer 520d's verkocht worden.
                                OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Verdoken freak Bekijk Berichten
                                  Dat zou ik zo niet durven zeggen... We hadden een E39 525d en hebben nu een E60 525d en die E39 had eigenlijk meer punch dan de E60...

De E60 is wel een pak lineairder, wat het subjectieve gevoel van optreksnelheid vermindert maar toch die E39 525d's zijn best vinnig... het zou me verwonderen moest die een 525d E60 afdrogen, laat staan een E60 520d.

Ok het zal allemaal niet zo veel schelen... uiteindelijk liggen die allemaal dicht bij elkaar qua cijfers dan toch, niet qua karakter of zelfs...
                                  Hmmm, 'k heb ook zowat alle '5 diesel gereden, over vele kilometers, en 'k kan toch ook wel wat vergelijken. En zowel objectief als subjectief is een E60 facelift 520d sneller dan een E39 525d. 't Enige waarop die E39 beter scoort, is de sound en de afwerking en materiaalkwaliteit binnenin.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                    Ik weet het wel, maar toch blijft de 520d de lichtste diesel hé. Ook is het slechts een viercilinder. Sinds de 525d een 3.0 is zullen er wel nog weer 520d's verkocht worden.
                                    Zeker in België, yep.

Comment

• Moest ik nu onze 530d inruilen voor een FL E60, ik zou opnieuw een 530d nemen. Het hoge koppel is verslavend en een 530d kan je ook nog steeds in toegeknepen versie krijgen zodat deze 'slechts' €2500 BIV kost.

Vandaag heb ik weer meer dan 500km gereden. Ik ben zelfs tot in Roeselare geweest. Elke rit opnieuw is een plezier met deze wagen. Ik zou die 'brutale' hernemingen en snelle acceleraties niet meer kunnen missen...
                                      OO 00 OO

Comment

• It's all a question of euroots. Als jouw schoonpa z'n bedrijf een 530d met de gewenste opties wil betalen, zou je 'n rund moeten zijn om die kar niet te nemen. Geef toe.

Ik kon nou geen 60k EUR uit de zaak trekken voor 'n auto, vond ik. Anders haalde ik ook een jong tweedehands 535d touring, nogal wiedes.

Comment

Working...
                                        X