Waar ik eigenlijk naar doelde is dat er mensen zijn die nu een 520d kopen, terwijl ze eigenlijk gemakkelijk een 530d of 535d zouden kunnen betalen. Dit omdat er nergens nog snel kan gereden worden, en ondertussen wordt er toch wat bespaard. Ook is zo'n 520d wat beter voor het milieu...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDude, een facelift 520d is eigenlijk ... snel, hoor. Een E39 525d is er niks tegen. I mean, 't is niet dat je een Benz 250D koopt, hè.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDude, een facelift 520d is eigenlijk ... snel, hoor. Een E39 525d is er niks tegen. I mean, 't is niet dat je een Benz 250D koopt, hè.Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenWaar ik eigenlijk naar doelde is dat er mensen zijn die nu een 520d kopen, terwijl ze eigenlijk gemakkelijk een 530d of 535d zouden kunnen betalen. Dit omdat er nergens nog snel kan gereden worden, en ondertussen wordt er toch wat bespaard. Ook is zo'n 520d wat beter voor het milieu...BMW E46 318d '05
VW Touran Highline 1.6 TDI Bluemotion '13
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Verdoken freak Bekijk BerichtenDat zou ik zo niet durven zeggen... We hadden een E39 525d en hebben nu een E60 525d en die E39 had eigenlijk meer punch dan de E60...
De E60 is wel een pak lineairder, wat het subjectieve gevoel van optreksnelheid vermindert maar toch die E39 525d's zijn best vinnig...BMW E46 318d '05
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenMoest ik nu onze 530d inruilen voor een FL E60, ik zou opnieuw een 530d nemen. Het hoge koppel is verslavend en een 530d kan je ook nog steeds in toegeknepen versie krijgen zodat deze 'slechts' €2500 BIV kost.
Vandaag heb ik weer meer dan 500km gereden. Ik ben zelfs tot in Roeselare geweest. Elke rit opnieuw is een plezier met deze wagen. Ik zou die 'brutale' hernemingen en snelle acceleraties niet meer kunnen missen...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenHmmm, 'k heb ook zowat alle '5 diesel gereden, over vele kilometers, en 'k kan toch ook wel wat vergelijken. En zowel objectief als subjectief is een E60 facelift 520d sneller dan een E39 525d. 't Enige waarop die E39 beter scoort, is de sound en de afwerking en materiaalkwaliteit binnenin.
De auto kan bovendien zonder enig probleem veel kilometers aan. Een nonkel van mij had er ook één en toen 'ie 'em wegdeed stonden er meer dan 350k km op...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk heb vandaag meerdere BMW's 520d tegengekomen uitgedost in zo'n M-jasje. Ik heb echt de indruk dat steeds meer mensen willen uitsparen aan taxen, aangezien men toch niet meer snel kan rijden...
Comment
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenIk denk niet onmiddellijk dat het iets te maken heeft met niet meer snel kunnen rijden. Als de eurootjes aan de bomen zouden groeien dan kocht iedereen een 530 of 535d, maar dat is spijtig genoeg niet. Voor de meeste mensen zijn opties belangrijker dan een vette motor onder de kap en dan is een taxvriendelijke en zuinige 520d dé oplossing. Trouwens een 520d is nu ook niet bepaald traag te noemen. 8,6s. naar de 100 en een top van 223. Een kleine twintig jaar geleden waren dat de waarden van een gemiddelde GTI... zonder de vette koppelwaarden van de diesels van nu.BMW E46 318d '05
Comment
-
Het BMW-mekka is geopend
Oorspronkelijk geplaatst door Autoweek.nlBMW vierde vandaag op feestelijke wijze de officiële opening van BMW Welt in München en AutoWeek was er bij! Het nieuwe gebouw wordt gebruikt als uitlevercentrum voor nieuw aangeschafte BMW’s, maar moet vooral de merkbeleving vergroten.
Naast het hoofdkantoor, het BMW museum en de fabriek is een groot futuristisch centrum gebouwd dat is ontworpen door de Oostenrijkse architect professor Wolf D. Prix, die onder andere het Groninger museum op zijn naam heeft staan.
BMW kan in het nieuwe centrum jaarlijks zo’n 45.000 nieuwe auto’s uitleveren en verwacht 850.000 bezoekers per jaar te trekken. Naast verschillende tentoonstellingen van BMW die in het pand staan, biedt BMW Welt ook ruimte voor diverse niet BMW-gerelateerde zaken, zoals lezingen en jazzconcerten. Op 23 oktober start het Duitse merk met het uitleveren van auto’s in het nieuwe centrum.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenDie mensen met hun 520d's met M-pakket (en soms bijhorende 19" velgen) geven waarschijnlijk iets meer voor 'show' in plaats van 'go'? Eigenlijk klopt alles wat Jakkel hierboven zegt.
Comment
Comment