Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
    een BMW 850i door de straten van heule-city
    diejen 8 had veel te klein velgskes voor zen formaat, mja met de velgen werd toen zo veel ni rekening mee gehouden zeker.

Comment

• Waarom typ je dat andere bericht op je 2e accound, je kan toch gewoon jezelf quoten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichten
        diejen 8 had veel te klein velgskes voor zen formaat, mja met de velgen werd toen zo veel ni rekening mee gehouden zeker.
        Dat zijn dan nog 17" OZ Futura's, standaard liep de '8 op 16" (m.u.v. de 850CSi).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
          Staat er weeral een verandering op til?
          Op de X-versies van de '5 krijg je plots een beperkter velgenaanbod..
          BMW E61 525d LCI '09
          Suzuki Bandit 1250NA /07
          Fiesta Red Edition '16

Comment

• Deze bvb. is nochtans een knappe velg.

BMW E61 525d LCI '09
            Suzuki Bandit 1250NA /07
            Fiesta Red Edition '16

Comment

• BMW 320is, uitgerust met Xenonkit. Kan er niet aan doen, maar ik vind deze foto O ZO FOCKING GEIL, getrokken door ne maat van mij.

Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
              Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                BMW 320is, uitgerust met Xenonkit. Kan er niet aan doen, maar ik vind deze foto O ZO FOCKING GEIL, getrokken door ne maat van mij.

De xenons verpesten de boel.

Comment

• doodzonde, verpest zo'n kar compleet.

Comment

• allez, ik vond en vind het echt supergeil staan, toen hij achter me reed was het schitterend!

Ook geven de E30 lampjes standaard echt niet veel licht, dan zijn xenons toch een deftige en veilige upgrade.
                    Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                    Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Mja, 't past gewoon niet op zo'n auto.

Comment

• Ik ben zo wat aan het rondneuzen,... heeft een E92 andere koplampen dan een E93?

Comment

• BMW opent belevingswereld in München

BMW levert morgen de eerste nieuwe wagens af in de zogenaamde BMW Welt. Dat is een gloednieuwe showroom in München, naar het voorbeeld van Volkswagens Autostadt in Wolfsburg.
                          Het futuristische gebouw, opgetrokken naast de bekende cilinders van de hoofdzetel en de fabriek, is meer dan zomaar een showroom en afleveringscentrum. Je kan er kennis maken met nieuwe en oude BMW's en vindt er informatie over het design en de techniek van de auto's uit München. Voorts omvat het complex onder meer een shop voor toebehoren, drie restaurants en een kinderhoek. Rondom de BMW Welt staan 6.000 parkeerplaatsen ter beschikking.

BMW schat elk jaar 45.000 auto's af te leveren en verwacht 850.000 bezoekers in de BMW Welt. Afgelopen weekend kwamen al meer dan 80.000 mensen een kijkje nemen.
                          bron : Autoscoops

+ YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                            Ik ben zo wat aan het rondneuzen,... heeft een E92 andere koplampen dan een E93?
                            nee, das tzelfde

Comment

• E92

E93

juist hetzelfde dus

Comment

• Thx vr de moeite, maar ik ben nog niet overtuigd. Je moet eens naar het glas van de pinkers kijken. Ook lijkt de kleur van behuizing me niet dezelfde...

Comment

• Ik rij al 2 jaar bmw en ben er enorm tevreden van!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                    Dat zijn dan nog 17" OZ Futura's, standaard liep de '8 op 16" (m.u.v. de 850CSi).
                                    Aangepaste OZ's dan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pedo Bekijk Berichten
                                      Ik rij al 2 jaar bmw en ben er enorm tevreden van!
                                      dat is zeer goed nieuws

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                        dat is zeer goed nieuws
                                        hij is er zelfs al door gebanned

content van een bmw??? da mag ni!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                                          hij is er zelfs al door gebanned

content van een bmw??? da mag ni!!!!
                                          enkel mods mogen content zijn van hun BMW's

Comment

Working...
                                          X