Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Hij deed me niet veel in Zolder, G&A had er ook een staan btw.
Het zal wel aan de kleur liggen denk ik maar toch maakt zo'n E46 heel meer indruk op mij
Ik heb papa Lagrange nog zien rondcrossen op 'n scooterke, ook uw zus en ja de Niels zelf gezien hé, heeft het niet slecht gedaan
ik dacht juist hetzelfde, kvind dat altijd beu in een advertentie met té weining foto's...
Interieur, detailfoto velgen, achterkant...
Klopt, er zijn heel weinig advertenties met deftige foto's... Ofwel een halve auto erop, foto genomen vanop 500m afstand, avond-/ nachtfoto's. Je komt werkelijk vanalles tegen..
Klopt, er zijn heel weinig advertenties met deftige foto's... Ofwel een halve auto erop, foto genomen vanop 500m afstand, avond-/ nachtfoto's. Je komt werkelijk vanalles tegen..
klopt, eigenlijk valt deze van de M3 nog mee.
Maar toch komt een advertentie met veel foto's beter over bij mij...
Mooi als hij staat te blinken zoals op die foto, maar als hij vuil is ...
Wat me nog minder bevalt, is dat rode leder. Dus zowal rood langs buiten als langs binnen. Sorry, maar dat vind ik overdreven.
Ofwel zwart of antracietgrijs met rood leder (enkel het leder van de stoelen en de inleg in de deuren!), ofwel rood met een volledig zwart interieur. Er moet een beetje contrast zijn.
Vraagje: Wat betaal je tegenwoordig nog voor inschrijving, taks,... (alles behalve verzekering) per jaar voor een E30 325i (170pk)? En wat verbruikt zoiets? Ervaringen?
En als een E30 het M-pakket heeft, heeft 'ie dan sowiezo ook het M-onderstel?
Vraagje: Wat betaal je tegenwoordig nog voor inschrijving, taks,... (alles behalve verzekering) per jaar voor een E30 325i (170pk)? En wat verbruikt zoiets? Ervaringen?
En als een E30 het M-pakket heeft, heeft 'ie dan sowiezo ook het M-onderstel?
Comment