Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik vind die best wel lekker, zeker met zijn originele 18" eronder..

Comment

• Volgens mij stond deze M3 eerder deze week op 2dehands, te koop aangeboden door een particulier voor 25.000 euro. 't Was er toch ook eentje van 2001 in datzelfde rood, met rood interieur, dezelfde km stand, xenon lampen en de 18' M3 wielen. Kan moeilijk toeval zijn denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
        maar IK zie rood graag

kotsbeuheid wa woord
        Welja, als jij er tevreden mee bent

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
          Volgens mij stond deze M3 eerder deze week op 2dehands, te koop aangeboden door een particulier voor 25.000 euro. 't Was er toch ook eentje van 2001 in datzelfde rood, met rood interieur, dezelfde km stand, xenon lampen en de 18' M3 wielen. Kan moeilijk toeval zijn denk ik.
          idd was reeds gepost in het 2dehands-topic

Comment

• Ik vind deze 19" velgen styling 230 niet zo knap voor de E90 eerlijk gezegd. Ze staan veel knapper onder de E92/93.

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
              Toch nog plannen toerke? Stel u voor, twee rode babes op de oprit
              mijn hart zegt ja maar mijn verstand zegt nee

ik denk van toch nog een jaar of 2 te wachten om de E90 te vervangen door een eum ja een andere auto he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                Volgens mij stond deze M3 eerder deze week op 2dehands, te koop aangeboden door een particulier voor 25.000 euro. 't Was er toch ook eentje van 2001 in datzelfde rood, met rood interieur, dezelfde km stand, xenon lampen en de 18' M3 wielen. Kan moeilijk toeval zijn denk ik.
                ik denk ook dat het deze is jakkel ,
                waarschijnlijk heeft die eigenaar daar een andere wagen gekocht waar hij dus minder dan 25.000 € voor kreeg en probeerde er toch nog wa meer voor te krijgen
                en nu staat hij te koop voor 26.900€

Comment

• Comment

• iemand die ik ken verkoopt door omstandigheden (ziekte) deze auto's
                    ik weet wel niet in welke staat ze zijn , maar als ik kan ga ik in de week van 5november foto's gaan nemen ervan
                    bwj enz ... weet ik ook niet maar volgende week weet ik dat wel
                    het is de pa van de eigenaar van die auto's die mij dit vraagt of ze te verkopen vallen...

- het betreft een BMW tii fastback donkerblauw exterieur bijna volledig gerestaureerd enkel een andere benzinetank heeft hij nog nodig

en een 323i bauer wit exterieur met werk aan
                    en een 320i bauer wit exterieur met werk aan

zijn er hier leifhebbers voor deze auto's ?

Comment

iemand die ik ken verkoopt door omstandigheden (ziekte) deze auto's
                      ik weet wel niet in welke staat ze zijn , maar als ik kan ga ik in de week van 5november foto's gaan nemen ervan
                      bwj enz ... weet ik ook niet maar volgende week weet ik dat wel
                      het is de pa van de eigenaar van die auto's die mij dit vraagt of ze te verkopen vallen...

- het betreft een BMW tii fastback donkerblauw exterieur bijna volledig gerestaureerd enkel een andere benzinetank heeft hij nog nodig

en een 323i bauer wit exterieur met werk aan
                      en een 320i bauer wit exterieur met werk aan

zijn er hier leifhebbers voor deze auto's ?
                      Ik zou vooral eens foto's willen zien van die tii fastback !!

Comment

maar IK zie rood graag
                        Toerke, ik vind rood ook prachtig op een M3,
                        ik vind het jammer dat er niet meer rode BMW's zijn

Zo vind ik Tomski zijn imola-beest ook prachtig

Die rode E46 M3
                        maar dan wel met de originele 18" velgen (over een exclusieve wagen gesproken)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten
                          Ik zou vooral eens foto's willen zien van die tii fastback !!
                          morgen bel ik eens of hij eens foto's kan doorsturen want ik wist dat dit de 1ste vraag ging zijn ( foto's)
                          deze week kan ik onmogelijk naar daar rijden voor foto's te nemen ,
                          maar de week erna wel

naar het schijnt is die fastback helemaal opgeknapt door een oudere gekende garagist die vroeger voor BMW hindricks roeselare werkte ( nu dejonckheere) enkel nog een nieuwe benzinetank die ze voorlopig nog niet hadden gevonden

Comment

Toerke, ik vind rood ook prachtig op een M3,
                            ik vind het jammer dat er niet meer rode BMW's zijn

Zo vind ik Tomski zijn imola-beest ook prachtig

Die rode E46 M3
                            maar dan wel met de originele 18" velgen (over een exclusieve wagen gesproken)
                            thx CSL

ja die E46 M3 is echt in een nieuwstaat

die M5 replica velgen moet ik ook nie zunne

Comment

• binnen 2jaar hoop ik een prachtige okkasie E92 M3 op de kop te tikken
                              Melbourne Red

maar niemand durft zo ene te bestellen

Comment

• Weet er iemand welke kleur dit kan zijn?
                                Individual?Ik vind geen enkele kleur die hier op lijkt en icm M-pack gekozen kan worden.
                                Wel knap vind ik.

Comment

• Je kan de kleur op de foto wel moeilijk zien imo, is dat een "korrelige" tint die ze gebruikt hebben? Zo komt het op de foto toch over.

Comment

• ik vind het moeilijk te zien, heel veel weerkaatsingen...

Het kan even goed groen zijn,

geen andere foto's?

Als ik toch moet gokken, Carbon Schwarz

Comment

• Individual Onyx blauw?
                                      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

ik vind het moeilijk te zien, heel veel weerkaatsingen...

Het kan even goed groen zijn,

geen andere foto's?

Als ik toch moet gokken, Carbon Schwarz
                                        Heb er nog eentje gevonden, ik weet niet of het dezelfde is.

Volgens mij is het Monacoblau.
                                        Carbonschwarz kan het niet zijn, dat is toch echt zwart?

Comment

• Echt wel knap vind ik

Comment

Working...
                                          X