Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Jullie hebben die wél gehad? That's a first.

Ow maar wacht, enkel voor de lagerschalen, niet voor de oliepomp? Misschien splitsten ze dat hier op. In DE niet.
    "Drijfstanglagerschalen" ben ik 100% zeker van.

Oliepomp herinner ik mij nietmeer, maar denk het niet.
    Ook nooit problemen mee gehad in die 80.000km.
    Maar, heb wel weet van een andere 2001 en daar stak na 5000km al een nieuw blok in

Comment

• Wie de constructeur is en of het bedoeld is voor straatgebruik, is ons niet helemaal duidelijk. Het ziet er in ieder geval gaaf uit.
      De complete kit schijnt van carbon te zijn gemaakt, dus het prijskaartje zal wel stevig zijn. Gezien de vele Yokohama stickers lijkt het geheel gesponsord door bandenfabrikant. De 130i rolt overigens op 18″ velgen met banden in de maat 245/35 rondom. Power is nothing without control en dus kregen de remmen ook een upgrade: voor zijn schijven van 355mm groot gemonteerd en achter zijn ze 345 mm in diameter. De smurfenblauwe kleur heet overigens Nurburgring blue

Comment

• Comment

• Comment

• Fel kleurke, deze smurf-BMW

Comment

• Damn, da's afschuwelijk.

Comment

• Vet voor op circuit, oerlelijk voor op de openbare weg.

Comment

• Net het volgende voorgehad met onze 520d

Ik parkeer me hier op even voor alles uit te laden en moest nog even binnen zijn dus doe de auto op slot. Althans dat wilde ik toen maar bleek niet te gaan (via de sleutel met de 3 verschillende knoppen: alles los, koffer los en lock)

Dus draai ik de wagen maar vast met de sleutel. Nadien wil ik die terug opendoen maar dat blijkt niet te gaan...Ik terug naar boven voor de andere sleutel waar het ook niet mee bleek te gaan.

Na blijven proberen (aan de deur en via de sleutel zelf) lukte me het dan plots toch maar niet via de gebruikelijke deuren los knop maar met de lock knop

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk Berichten
                    Net het volgende voorgehad met onze 520d

Ik parkeer me hier op even voor alles uit te laden en moest nog even binnen zijn dus doe de auto op slot. Althans dat wilde ik toen maar bleek niet te gaan (via de sleutel met de 3 verschillende knoppen: alles los, koffer los en lock)

Dus draai ik de wagen maar vast met de sleutel. Nadien wil ik die terug opendoen maar dat blijkt niet te gaan...Ik terug naar boven voor de andere sleutel waar het ook niet mee bleek te gaan.

Na blijven proberen (aan de deur en via de sleutel zelf) lukte me het dan plots toch maar niet via de gebruikelijke deuren los knop maar met de lock knop
                    Elektronica

De 525d heeft het hier ook al een paar keer voorgehad, dergelijke rare toeren met de centrale vergrendeling. De laatste keer was toen hij op geen enkele sleutel reageerde, bij het willen ontgrendelen van de wagen. Het trucje dat we dan moeten toepassen, is even handmatig met de sleutel aan de bestuurdersdeur ontgrendelen en terug vergrendelen. Direct erna reageert de wagen terug op de sleutels.
                    BMW E46 318d '05

VW Touran Highline 1.6 TDI Bluemotion '13

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geeteethree Bekijk Berichten
                      Ja, toen wij onze E46 M3 verkochten heb ik bij de dealer heel de historie laten uitprinten.
                      Was een 07/2001 en had de terugroepactie ivm de lagerschalen gehad.
                      Op die prints zie je in detail wat er allemaal vervangen is geweest.

Met de luchtmassameter moet er ook een probleem geweest zijn...Iets met een hittschild ofzo.
                      Wagen was al buiten fabrieksgarantie maar toch nooit faktuur voor gekregen.
                      Allez vooruit, 'k ben weeral een pak wijzer geworden, moest ik mij ooit een E46 M3 kopen.

Comment

• *toink*

Geniale E39, en het is niet eens een M.

Comment

• E39 is tijdloos
                          Nog een lekkere E60 M5 Individual

Comment

• Erg knappe kleurencombo. Vooral het interieur is bijzonder smaakvol.
                            Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                            • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                            • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                            • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

• Dit vind ik de mooiste foto die 'k ooit genomen heb van m'n Touring. Dateert van een jaar of twee geleden, toen nog met de 135M's.

Comment

• Een vrij dringende vraag: was de 2.0d motor in de E92 al beschikbaar in september 2006? Nee, toch?
                                En indien wel, hoeveel pk heeft deze dan? 150, 163, 177,...?

Thx!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk Berichten
                                  Een vrij dringende vraag: was de 2.0d motor in de E92 al beschikbaar in september 2006? Nee, toch?
                                  Nog niet leverbaar toen, je bent correct.

Toen hij leverbaar werd, ergens eerste kwartaal van 2007, kreeg hij direct de "nieuwe" 177pk-163pk motor.
                                  BMW E46 318d '05

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Caesar2 Bekijk Berichten
                                    Nog niet leverbaar toen, je bent correct.

Toen hij leverbaar werd, ergens eerste kwartaal van 2007, kreeg hij direct de "nieuwe" 177pk-163pk motor.
                                    Onmogelijk dus dat een E92 320d 177pk in september 2006 is ingescrheven, 36.000km heeft gebold sindsdien, en het best van al: ampers 15.000 euro zou kosten...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                      E39 is tijdloos
                                      Nog een lekkere E60 M5 Individual
                                      Het is eens wat anders, dat donkergroen. Alleen jammer dat de lijnen van het koetswerk weer verstopt worden door de donkere kleur. Zeer knap interieur.

Comment

• Zeer mooi en smaakvol die donkergroene M5!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk Berichten
                                          Onmogelijk dus dat een E92 320d 177pk in september 2006 is ingescrheven, 36.000km heeft gebold sindsdien, en het best van al: ampers 15.000 euro zou kosten...

Jep
                                          BMW E46 318d '05

Comment

Working...
                                          X