Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mja, nu even niet, ik moet weg.
Ik zou wel een bepaald onderdeel durven nemen, maar niet van zo dichtbij getrokken. Het moet een foto zijn waar echt rekening wordt gehouden met dat Fortis-logo en die andere gegevens.
Eigenlijk ... Mss wel, maar oogt wel wat gedateerd tegenover de E92.
Dat is een gewone M3, I guess? Of gewoon alle carbon wit gespoten (zou wel jammer zijn).
Kofferdeksel is toch gepikt van een CSL
Antwoord op beiden: dat is 'n M3 CS.
Afgaande op die foto kan je dat niet zeggen of het al dan niet eentje is met competitie pakket.
Enige wat deze op het eerste zicht gemeen heeft met een M3 CS zijn de velgen...
Je weet niet of ie de directere stuurinrichting, M-track mode, alcantara stuur en handremgrip,...heeft
CS heeft trouwens ook zo geen CSL kofferklep. Wat wel op de optielijst stond was zo'n GTR-achttige spoiler.
Afgaande op die foto kan je dat niet zeggen of het al dan niet eentje is met competitie pakket.
Enige wat deze op het eerste zicht gemeen heeft met een M3 CS zijn de velgen...
Je weet niet of ie de directere stuurinrichting, M-track mode, alcantara stuur en handremgrip,...heeft
CS heeft trouwens ook zo geen CSL kofferklep. Wat wel op de optielijst stond was zo'n GTR-achttige spoiler.
Zeker van? De M3 CS die ik bij wax-it gezien heb had wel die kofferklep, hoor.
edith zegt trouwens dat de remschijven van 'n CS ook groter waren.
Zeker van? De M3 CS die ik bij wax-it gezien heb had wel die kofferklep, hoor.
edith zegt trouwens dat de remschijven van 'n CS ook groter waren.
Achteraf geplaatst, CSL kofferklep is alleen voor de CSL en alleen te bestellen met CSL VIN en inschrijvingsbewijs. Die witte CS eigenaar moet er via via zijn aangeraakt.
Een CS heeft inderdaad vooraan de CSL remmen, ik vermeldde het niet omdat je op die amerikaanse kan zien dat het geen OEM remmen meer zijn
Comment