Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Inderdaad de laatste.

Minst tijdelijke.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      De laatste! Knap.
      Ik zou ook voor de laatste gaan, zo typerend voor BMW, terwijl er geen logo opstaat, doen !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
        De laatste! Knap.
        héhé thx 2 tulpje, ik vond die ook het meest geslaagd. Ze is ondertussen besteld, maar bevestiging doet deugd...

Comment

• Pfff. Geen van de drie eigenlijk. Er moeten een pak mooiere foto's te vinden of te maken zijn.
          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
            Pfff. Geen van de drie eigenlijk. Er moeten een pak mooiere foto's te vinden of te maken zijn.
            te laat

Maar andere voorstellen zijn nog steeds welkom!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten
              Ik zou ook voor de laatste gaan, zo typerend voor BMW, terwijl er geen logo opstaat, doen !

Ik vind die van té dicht getrokken. I.c.m. met dat Fortis-logo en de rest, gaat dat niet.
              120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                te laat

Maar andere voorstellen zijn nog steeds welkom!

Mja, nu even niet, ik moet weg.
                Ik zou wel een bepaald onderdeel durven nemen, maar niet van zo dichtbij getrokken. Het moet een foto zijn waar echt rekening wordt gehouden met dat Fortis-logo en die andere gegevens.
                120d Hatch Edition Sport

Comment

• knappe velgen

Comment

Is dat eentje uit mijn fotoreeks?

Ja, dan zou ik deze nemen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                      Is dat eentje uit mijn fotoreeks?

Ja, dan zou ik deze nemen
                      Ja, ik dacht van wel, heb ze al een tijdje op HD.
                      Thx!

Comment

Thx!
                        Jaja ik herkende mijn getrokken foto's

http://www.vtm.be/auto/forum/showthr...t=23747&page=9

Deze foto heb ik op mijn bureaublad staan

Comment

Thx!
                          Wel jammer dat ik er geen copyright op gezet heb sé

Nee, ik ga het leuk vinden als je voor mijne foto gekozen hebt van mijne 120d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                            Eigenlijk ... Mss wel, maar oogt wel wat gedateerd tegenover de E92.

Dat is een gewone M3, I guess? Of gewoon alle carbon wit gespoten (zou wel jammer zijn).
                            Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten
                            Kofferdeksel is toch gepikt van een CSL
                            Antwoord op beiden: dat is 'n M3 CS.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                              Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                              Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten
                              Eigenlijk ... Mss wel, maar oogt wel wat gedateerd tegenover de E92.

Dat is een gewone M3, I guess? Of gewoon alle carbon wit gespoten (zou wel jammer zijn).
                              Kofferdeksel is toch gepikt van een CSL
                              Antwoord op beiden: dat is 'n M3 CS.

Afgaande op die foto kan je dat niet zeggen of het al dan niet eentje is met competitie pakket.
                              Enige wat deze op het eerste zicht gemeen heeft met een M3 CS zijn de velgen...
                              Je weet niet of ie de directere stuurinrichting, M-track mode, alcantara stuur en handremgrip,...heeft

CS heeft trouwens ook zo geen CSL kofferklep. Wat wel op de optielijst stond was zo'n GTR-achttige spoiler.
                              Last edited by ; 31/10/2007, 11:09.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geeteethree Bekijk Berichten
                                Afgaande op die foto kan je dat niet zeggen of het al dan niet eentje is met competitie pakket.
                                Enige wat deze op het eerste zicht gemeen heeft met een M3 CS zijn de velgen...
                                Je weet niet of ie de directere stuurinrichting, M-track mode, alcantara stuur en handremgrip,...heeft

CS heeft trouwens ook zo geen CSL kofferklep. Wat wel op de optielijst stond was zo'n GTR-achttige spoiler.
                                Zeker van? De M3 CS die ik bij wax-it gezien heb had wel die kofferklep, hoor.

edith zegt trouwens dat de remschijven van 'n CS ook groter waren.

Comment

• De CS, is dat een sportversie of gewoon een vernieuwde versie?

Comment

edith zegt trouwens dat de remschijven van 'n CS ook groter waren.

Achteraf geplaatst, CSL kofferklep is alleen voor de CSL en alleen te bestellen met CSL VIN en inschrijvingsbewijs. Die witte CS eigenaar moet er via via zijn aangeraakt.

Een CS heeft inderdaad vooraan de CSL remmen, ik vermeldde het niet omdat je op die amerikaanse kan zien dat het geen OEM remmen meer zijn
                                    Last edited by ; 31/10/2007, 12:02.

Comment

Ja.

CS had géén CSL kofferklep.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                                        Wel jammer dat ik er geen copyright op gezet heb sé

Nee, ik ga het leuk vinden als je voor mijne foto gekozen hebt van mijne 120d

Met die foto heb ik ook geprobeerd, maar het resultaat was zo mooi niet. De ringen waren te fel bedekt door logo's ed.

Ik zal dan eens het resultaat posten. Op dat lange nummer mag je dan vrijblijvend iets overschrijven.

Comment

• Is het al bevestigd MPower? Het zou kunnen dat deze geweigerd wordt omdat de vermeldingen op de kaart niet goed leesbaar zijn.
                                          Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

Working...
                                          X