Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten

DIT is een 7-SERIE.
    Staat met kop en schouders boven die nieuwe.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
      Wat zit dat rekenmachien daar te doen?
      Dat is het klavier van de telefoon...
      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
        waar kunt ge dat bestellen?
        Op de site van Fortis

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
          Omdat er een tijdje trug vraag naar was, hier dus de foto's van onze oude 840 ci. We hebben hem spijtig genoeg weggedaan voor een 745i een dikke 4 jaar geleden. Men pa heeft hier wel al veel spijt van gehad

Op de ene foto zie ge mij als klein manneke als ik juist men communie had gedaan .
          Op de tweede zag je hoe we vroeger op vakantie gingen, speedboot erachter en tegen 160km/u naar het zuiden van frankrijk. Alleja, eig van tankstation naar tankstation .

Have fun

Kind Regards

ZALIGE FOTO'S !!!

Met die speedboot erachter...

I love this car, met V8 of V12, het blijft een bat-mobiel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
            DIT is een 7-SERIE.
            Staat met kop en schouders boven die nieuwe.
            Idem dito, straalt zoveel meer uit dan de huidige.

Comment

• Waarom verbruikt een E90 335d bijna een liter meer dan de E92 335d?

Comment

• (enkel jammer van die uitlaten)

BMW E61 525d LCI '09
                Suzuki Bandit 1250NA /07
                Fiesta Red Edition '16

Comment

• Uitlaten eraf, originele bumper der weer op en een centimetertje terug omhoog en hij is AF.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                    Zot stoer met zo'n wagen en speedboot erachter!
                    Das maar een gedacht, ge moest die gezichten van die mensen is zien als ge tgn 140 km/u, me nen speedboot erachter, in hun gat kwam hangen . Die gezichten waren echt onbetaalbaar .

Kind Regards

Comment

Das maar een gedacht, ge moest die gezichten van die mensen is zien als ge tgn 140 km/u, me nen speedboot erachter, in hun gat kwam hangen . Die gezichten waren echt onbetaalbaar .

Kind Regards
                      Zo ook de naft wss?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                        Uitlaten eraf, originele bumper der weer op en een centimetertje terug omhoog en hij is AF.
                        Het zijn toch de originele bumpers? Er is enkel in de diffusor gesneden denk ik.

Comment

Kind Regards
                          Euh, en is dat nog een beetje veilig zo, aan 160 met een speedboot achter u?
                          BMW E61 525d LCI '09
                          Suzuki Bandit 1250NA /07
                          Fiesta Red Edition '16

Comment

Prachtig!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                              Zo ook de naft wss?
                              Ja, de verbruiksmeter sloeg tilt ôp 35l dus ge kunt wel uitrekenen hoe dikwijls da we konden gaan tanken.

En ja, het was veilig, alleja "veilig". Het was veilig omdat de speedboot op trailer even breed was als de wagen en het was een geremde dubbelasser van riba. Dus het was well veiliger dan met andere wagens.

Comment

Dé kleur voor dat ding. Hier kan imo geen nieuwe X5 tegenop.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

Dé kleur voor dat ding. Hier kan imo geen nieuwe X5 tegenop.
                                  Smaken verschillen echt sé Ik vind rood enkel mooi op een E36 en ook op een M Z4. Op al de andere BMW's vind ik het niet mooi(lelijk) staan.

Het is hetzelfde met een Alfa Romeo of een Ferrari, die staan goed met rood en staan niet mooi met blauw of wit

Comment

• En Blue TDF Ferrari is hééééémels, zeker in combinatie met 'n lichte interieurkleur!!!!! Of een Alfa Romeo 166, allez, die is toch duizend keer mooier in 't blauw metallic dan in 't rood?

Comment

• Mee eens, donkerblauw is de kleur voor een Ferrari.
                                      Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                                      • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                                      • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                                      • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

• de oudste bmw's vind ik de mooiste
                                        die hebben het meeste karakter vind ik
                                        ze zijn mss niet zo aerodynamisch , but i love it

ben trouwens op zoek naar een E30 M3 exemplaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daviej Bekijk Berichten
                                          de oudste bmw's vind ik de mooiste
                                          die hebben het meeste karakter vind ik
                                          ze zijn mss niet zo aerodynamisch , but i love it

ben trouwens op zoek naar een E30 M3 exemplaar
                                          maak van u e30 een e30 M3.
                                          of gang gewoon op u e30 een M logo

Comment

Working...
                                          X