Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
    binnen 2jaar hoop ik een prachtige okkasie E92 M3 op de kop te tikken
    Melbourne Red

maar niemand durft zo ene te bestellen
    Tja ik begrijp da niet hé
    Ik vind rood de mooiste kleur dat er is voor auto's
    (Ik heb ooit ene Rooie Opel Manta GSI gehad nog altijd spijt dat ie weg is)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten
      maak van u e30 een e30 M3.
      of gang gewoon op u e30 een M logo
      euh nee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

En Blue TDF Ferrari is hééééémels, zeker in combinatie met 'n lichte interieurkleur!!!!!
        Nah. Een Ferrari hoort echt niet in het blauw. Moest je nu nog zeggen Robijnrood ...

En de meeste Bimmers zou ik in het zwart kiezen. Zo'n rode X5 4.8is is helemaal niet mis, maar in feite hoeft niet iedereen gezien te hebben dat ik met zo'n dikke X5 rijd, vind ik. Een BMW mag gerust discreet.
        Een Ferrari kan je gewoon niet discreet maken, dus kan je die net zo goed laten opvallen. Nog erger wordt het met een Lamborghini. Daar passen de meest opvallende kleuren op. Moest ik al een aantal wagens staan hebben, dan zou ik een Lambo gerust in het oranje durven nemen.
        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
          Nah. Een Ferrari hoort echt niet in het blauw. Moest je nu nog zeggen Robijnrood ...

En de meeste Bimmers zou ik in het zwart kiezen. Zo'n rode X5 4.8is is helemaal niet mis, maar in feite hoeft niet iedereen gezien te hebben dat ik met zo'n dikke X5 rijd, vind ik. Een BMW mag gerust discreet.
          Een Ferrari kan je gewoon niet discreet maken, dus kan je die net zo goed laten opvallen. Nog erger wordt het met een Lamborghini. Daar passen de meest opvallende kleuren op. Moest ik al een aantal wagens staan hebben, dan zou ik een Lambo gerust in het oranje durven nemen.
          Met een X5 rondrijden is op zich al niet echt discreet hé, maar ja, 'k weet wel wat je bedoelt.
          Wil je discreet rondrijden in alle luxe koop u dan een 5 reeks met 16' wielen, vind ik toch.

Enfin, ik vind het reteknap die rode X5, niet de X5 maar wel de kleur. Ik vind rood (vooral het iets minder felle rood, zoals het imolarood van BMW) een héél mooie kleur voor zo wat elke wagen. Die E46 coupé van Tomski bijvoorbeeld vind ik gewoonweg het einde.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
            Met een X5 rondrijden is op zich al niet echt discreet hé, maar ja, 'k weet wel wat je bedoelt.
            Wil je discreet rondrijden in alle luxe koop u dan een 5 reeks met 16' wielen, vind ik toch.

Enfin, ik vind het reteknap die rode X5, niet de X5 maar wel de kleur. Ik vind rood (vooral het iets minder felle rood, zoals het imolarood van BMW) een héél mooie kleur voor zo wat elke wagen. Die E46 coupé van Tomski bijvoorbeeld vind ik gewoonweg het einde.

Alles in verhouding zien, Jakkel.
            M.a.w. een zwarte BMW M3 zal veel minder opvallen dan een Porsche (nieuwe Cayman of tweedehandse 911) of een tweedehandse Ferrari.
            Of een M5: voor zo'n dure wagen, valt die helemaal niet op. Vorige week nog zo eentje in het zwart zien rijden, en echt: moest ik geen autofreak zijn, ik had gedacht dat het een 5' was zoals er zoveel rondrijden. Zelfs het geluid heb ik àmper gehoord (hij reed een kleine 70 km/h, een paar honderd meter voor een kruispunt waar hij moest stoppen).
            120d Hatch Edition Sport

Comment

Alles in verhouding zien, Jakkel.
              M.a.w. een zwarte BMW M3 zal veel minder opvallen dan een Porsche (nieuwe Cayman of tweedehandse 911) of een tweedehandse Ferrari.
              Of een M5: voor zo'n dure wagen, valt die helemaal niet op. Vorige week nog zo eentje in het zwart zien rijden, en echt: moest ik geen autofreak zijn, ik had gedacht dat het een 5' was zoals er zoveel rondrijden. Zelfs het geluid heb ik àmper gehoord (hij reed een kleine 70 km/h, een paar honderd meter voor een kruispunt waar hij moest stoppen).
              Nu hebben we het over verschillende modellen, niet meer over kleuren hé. Een M3 of M5 is uiteraard discreter dan een Ferrari of Porsche, al hebben ze allebei een zwarte carrosseriekleur, ze zijn immers afgeleid van gewone gezinswagens met 'gewone' motoren laat ons maar zeggen.

Comment

Nu hebben we het over verschillende modellen, niet meer over kleuren hé. Een M3 of M5 is uiteraard discreter dan een Ferrari of Porsche, al hebben ze allebei een zwarte carrosseriekleur, ze zijn immers afgeleid van gewone gezinswagens met 'gewone' motoren laat ons maar zeggen.
                Voila. Doch, die gewone motoren hebben er niet per sé mee te maken. Het woord "gezinswagen", volstaat hier wel.
                120d Hatch Edition Sport

Comment

Voila. Doch, die gewone motoren hebben er niet per sé mee te maken.
                  Toch wel, al ooit een Ferrari met een 2 liter diesel onder de kap tegengekomen?
                  Ik niet.

Comment

Toch wel, al ooit een Ferrari met een 2 liter diesel onder de kap tegengekomen?
                    Ik niet.
                    Zeveraar.
                    120d Hatch Edition Sport

Comment

Zeveraar.
                      Nog dit ervoor zetten: "Ik ben een".
                      ... En ik ben het compleet met je eens.

Comment

• Mijn tante haar nieuwe auto:

Comment

• Comment

• Comment

• Echt wel een supercomfortabele auto, enorm stil (eigenlijk veel te stil naar mijn goesting, je hoort bijna niks van het mooie motorgeluid maar kom)
                              en zacht geveerd (geen sportonderstel). Wel heb je weinig gevoel van snelheid, mede door de stille motor en je hebt praktisch geen duw in de rug...
                              Verbruik is rond de 9 liter (met rustige rijstijl), wat toch wel zeer weinig is voor zo'n auto.

Comment

• De E92/93 verkoopt blijkbaar goed.
                                Ben er vandaag vier tegengekomen op ongeveer 45 km. Daarbij een E93 335i, E92 335 (zonder badge, dus weer niet of het i of d was), een E92 met iets minder potente zescylinder (twee uitlaten links), en nog een E92 waarvan ik de uitlaten niet gezien heb. Dus zeker één op twee was een topversie.
                                120d Hatch Edition Sport

Comment

Nog dit ervoor zetten: "Ik ben een".
                                  ... En ik ben het compleet met je eens.
                                  Jij bent ook de leukste thuis zeker?
                                  120d Hatch Edition Sport

Comment

Jij bent ook de leukste thuis zeker?
                                    Nee hoor, mijn dochters zijn nóg leuker, superplezante boel hier hoor.
                                    Is 't bij u ook zo plezant?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheStraffe Bekijk Berichten
                                      Tja ik begrijp da niet hé
                                      Ik vind rood de mooiste kleur dat er is voor auto's
                                      (Ik heb ooit ene Rooie Opel Manta GSI gehad nog altijd spijt dat ie weg is)
                                      manta B of A

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten
                                        manta B of A
                                        't Is een GSI, dus het zal een Manta B zijn.
                                        2.0 liter met 115 Pk en achteraandrijving, toen was dat snel.

Comment

't Is een GSI, dus het zal een Manta B zijn.
                                          2.0 liter met 115 Pk en achteraandrijving, toen was dat snel.
                                          da weet ik maar kwist niet dat er geen a gsi bestond

foto van den onze:
                                          word volledig in een bad gedompelt , een soort zandstralen.
                                          assen , motor , interieur, ruiten , alles moest/moet eruit

tot zover het "off-topic"

Comment

Working...
                                          X