Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenIk heb zo een vermoeden dat het bij mij veel plezanter is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenMooi, wanneer zou die restauratie voltooid moeten zijn?
deuren ,spatbordjes en kofferklep zijn al klaar.
motorkap komt een nieuw op.
komt te staan als een manta b gsi i200. het is een gsi , maar er komt een 2.4 blok in met dubbele carbu
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenMet de nadruk op 'vermoeden'.
Man, ik lig hier werkelijk in een breuk.
NOT!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenMan, ik lig hier werkelijk in een breuk.
NOT!
Je bent juist met je 'vermoeden'.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenkomt te staan als een manta b gsi i200. het is een gsi , maar er komt een 2.4 blok in met dubbele carbu
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenDus toch niet zo'n plezante boel bij u!
Je bent juist met je 'vermoeden'.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenHowla! Dat wordt lekker driften met dat dikke blok.
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten
Het moet al erg zijn, want hij geilt op een compact
Geef mij toch maar die vrouw... door dat boekske kan ik wel haar gezicht niet meer zien, maar het lijf ziet er niet slecht uit
Ok, ok, mods, ik zal alvast zelf mijn bordje bovenhalen
Dit vond ik ook op het net:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenda weet ik maar kwist niet dat er geen a gsi bestond
(en dat was dan nog op een kadett e )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenOké
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenda weet ik maar kwist niet dat er geen a gsi bestond
foto van den onze:
word volledig in een bad gedompelt , een soort zandstralen.
assen , motor , interieur, ruiten , alles moest/moet eruit
tot zover het "off-topic"
Zie wel dat je achteraf alles overvloedig afspoelt met water, anders zitten de naden nog vol met zuur en pakt je verf niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenOké
Zijn er meer foto's of informatie van beschikbaar?
Comment
-
Ik heb dat ding live gezien op 't salon in Genève, het is prachtig gemaakt. Da's echt geen quad "binnenin", maar 't is een gefreesd alu box-chassis, suuuuperknap gemaakt. Weet wel het merk niet meer. Prijs stond er toen ook bij, en alhoewel 'k nog weet dat 't veel was, durf ik er geen bedrag meer op plakken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenHebben jullie op school zo'n baden?
Zie wel dat je achteraf alles overvloedig afspoelt met water, anders zitten de naden nog vol met zuur en pakt je verf niet
een klein zandstralerke staat hier wel. we zijn eindelijk nog aan het twijfelen wat we gaan doen zandstralen of chemisch in zo'n bad.
@tigra: da wist ik niet
Comment
Comment