Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
    't Is een GSI, dus het zal een Manta B zijn.
    2.0 liter met 115 Pk en achteraandrijving, toen was dat snel.
    Idd. en een erg leuke wagen , alleen als het glad was het een venijn

ik dacht toen zo rond de 10" naar honderd en 200 Km/p
    Last edited by TheStraffe; 03/11/2007, 13:55.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      Ik heb dat ding live gezien op 't salon in Genève, het is prachtig gemaakt. Da's echt geen quad "binnenin", maar 't is een gefreesd alu box-chassis, suuuuperknap gemaakt. Weet wel het merk niet meer. Prijs stond er toen ook bij, en alhoewel 'k nog weet dat 't veel was, durf ik er geen bedrag meer op plakken.
      Ik heb dat ding ook live gezien maar dan op Reha in Düsseldorf aangepast voor rolstoelgebruikers.
      Hier ne link http://www.gg-technik.ch/

Bmw zou er iets mee te maken hebben

Prijs was zo rond de 30.000 € zonder opties ;-) in Duitsland

Comment

• Ik vind het een opvallend iets.

Veel veertigers die nu BMW rijden, hadden twintig jaar geleden een Manta GSI of Kadett GSI

Als je een oud referendum leest over deze GSI's stond een BMW ook hoog op het lijstje van de opvolgers.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
          Ik vind het een opvallend iets.

Veel veertigers die nu BMW rijden, hadden twintig jaar geleden een Manta GSI of Kadett GSI

Als je een oud referendum leest over deze GSI's stond een BMW ook hoog op het lijstje van de opvolgers.
          Dat kan drie redenen hebben, ofwel houden ze van de achteraandrijving, of 't zijn johnny's, of allebei.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheStraffe Bekijk Berichten
            Ik heb dat ding ook live gezien maar dan op Reha in Düsseldorf aangepast voor rolstoelgebruikers.
            Hier ne link http://www.gg-technik.ch/

Bmw zou er iets mee te maken hebben

Prijs was zo rond de 30.000 € zonder opties ;-) in Duitsland
            90 PK voor 375 kg, dat is een verhouding van 4,16 kg per PK

met die boxer-motor moet dit wel goed vooruit gaan

Comment

Dat kan drie redenen hebben, ofwel houden ze van de achteraandrijving, of 't zijn johnny's, of allebei.
              een Kadett GSI heeft al geen achterwielaandrijving

Comment

Wat is dit nu weer voor een opmerking van die Johnny's
                Ik begin dat hier beu te worden van dat Johnny's verwijt en gedoe...
                Tis zo pressies hier als je niet geen BMW rijdt je direct een etiket Johnny krijgt.
                Pffffff ….. jawatte ….
                Last edited by TheStraffe; 04/11/2007, 02:36.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheStraffe Bekijk Berichten
                  Wat is dit nu weer voor een opmerking van die Johnny's
                  Ik begin dat hier beu te worden van dat Johnny's verwijt en gedoe...
                  Tis zo pressies hier als je niet geen BMW rijdt je direct een etiket Johnny krijgt.
                  Pffffff ….. jawatte ….
                  How how, easy, dat was echt niet mijn bedoeling hoor.

Maar als je eerlijk bent, dan behoorde de meerderheid van de Manta B rijders eind de jaren '80 meer tot het type johnny van toen, en die auto droeg gewoon het etiket van 'johnnybak' met zich mee. Dat is gewoon een feit, en geen verzinsel van mijn kant hé. Hoe komt het trouwens dat ze het typetje 'Snellen Eddy', dé johnny bij uitstek, in een Manta hebben gezet denk je?

Btw, ik heb niks tegen johnny's, integendeel.

Mvg Jakkel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                    een Kadett GSI heeft al geen achterwielaandrijving
                    Ja, dat is waar, 'k was gefixeerd op die Manta.
                    Een kameraad van me had zo'n Kadett GSI 16V met 150? Pk. Zalige bak met die twee rechthoekige uitlaatpijpen. Man, man, wat was dat snel. Alleen was dat onderstel niet echt super.

Comment

• MINI JCWzetels staan op rails v/d bmw1serie

hoi,

was bij dealer en vroeg of de JCWzetels van de nieuwe MINI
                      ook in de 'oude' MINI pasten,
                      antwoord: "oei, 'k weet alleen dat ze nu op de rails van de 1serie staan"
                      dus: ge kunt in uwe BMW 1 ook de prachtige JCWzetels zetten

tenzij de info v/d verkoper weer fout is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten
                        Dit moet leuk zijn !!! MEGA-QUAD
                        Vet om me te driften denk ik zo.

Comment

• Vraagje ivm BMW X3...

Wat zijn de wijzigingen voor modeljaar '08?

Ik heb al iets gelezen van oa een automaat voor de 2.0d?

Comment

• speciaal voor Dagioke se

Comment

• M5 met johnny spoiler
                              Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten

Hoe komt iemand er nu bij zoiets lelijks op die klep te plaatsen?

Nog iets: zou die Sub motortuning ondergaan hebben? Ik kan moeilijk geloven dat het enkel aan de 4WD ligt dat hij meestal de snelste is. Ofwel kan de Bimmer-man niet rijden natuurlijk.
                                120d Hatch Edition Sport

Comment

• Zo'n dingen zijn sowieso erg snel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
                                    Bwhaaaaah Dat is voor de baanvastheid te bevorderen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                                      Oké

Dit vond ik ook op het net:

Dit moet ik van mijn leven niet hebben! Ofwel een quad om te gaan crossen, ofwel iets kart-achtig om over de baan te scheuren. Dit ziet er vet uit, maar je kan er volgens mij niet super hard de hoek mee om!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten

Nog iets: zou die Sub motortuning ondergaan hebben? Ik kan moeilijk geloven dat het enkel aan de 4WD ligt dat hij meestal de snelste is. Ofwel kan de Bimmer-man niet rijden natuurlijk.
                                        Onderschat die STI's niet hoor. Dat vliegveld daar (of wat het ook al is) lijkt er nat bij te liggen. Ik ben er vrijwel 100% zeker van dat een standaard STI op nat wegdek, op pure acceleratie sneller is dan een 400 Pk sterke E39 M5.

Comment

Working...
                                        X