Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
    Onderschat die STI's niet hoor. Dat vliegveld daar (of wat het ook al is) lijkt er nat bij te liggen. Ik ben er vrijwel 100% zeker van dat een standaard STI op nat wegdek, op pure acceleratie sneller is dan een 400 Pk sterke E39 M5.

Hoe kan dat nu.
    Das wel een BMW he!

Comment

• Jakkel komt leugens verspreiden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
        Jakkel komt leugens verspreiden
        Tsja, die 'BMW loverkes' hier hé. Liefde maakt blind zeker, of hoe zeggen ze dat?

Comment

Tsja, die 'BMW loverkes' hier hé. Liefde maakt blind zeker, of hoe zeggen ze dat?
          Zo dom als het gat van een varken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
            Zo dom als het gat van een varken
            Stokerke.

Comment

Stokerke.
              Dat moet wel, met die winter voor de deur...

Das mileuvriendelijk

Comment

• de X5 staat nog altijd in de garage op de brug. Reeds 3 weken

Zouden ze durven rekenen voor de vervangauto (316ti compact, nieuw model) ? De vervangstukken zouden garantie zijn, maar de werkuren niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
                  de X5 staat nog altijd in de garage op de brug. Reeds 3 weken

Zouden ze durven rekenen voor de vervangauto (316ti compact, nieuw model) ? De vervangstukken zouden garantie zijn, maar de werkuren niet
                  En wat is er defect?
                  BMW E46 318d '05

VW Touran Highline 1.6 TDI Bluemotion '13

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Caesar2 Bekijk Berichten
                    En wat is er defect?
                    ik denk dat ze het zelf nog niet weten

Enkel de achterwielen werden aangedreven, dus ik vermoed ergens een probleem in de differentiëlen of ergens een software-probleem in de xDrive

Comment

Onderschat die STI's niet hoor. Dat vliegveld daar (of wat het ook al is) lijkt er nat bij te liggen. Ik ben er vrijwel 100% zeker van dat een standaard STI op nat wegdek, op pure acceleratie sneller is dan een 400 Pk sterke E39 M5.
                      Ja, maar toch. Zou het zoveel maken?
                      Ik wil het puur uit interesse weten hoor.
                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
                        de X5 staat nog altijd in de garage op de brug. Reeds 3 weken

3 weken begot Zijn ze hem niet vergeten ofzo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                          Ja, maar toch. Zou het zoveel maken?
                          Wie gaat er iets maken?

Comment

Wie gaat er iets maken?
                            Jij. Onnozeliteiten.

Nee, serieus. Iemand al een dubbeltest van twee vergelijkbare wagens gelezen?
                            120d Hatch Edition Sport

Comment

Jij. Onnozeliteiten.
                              Dan stelt een mens eens een serieuze vraag, is 't weer niet goed.

Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                              Nee, serieus. Iemand al een dubbeltest van twee vergelijkbare wagens gelezen?
                              Man man, jij met je testjes. Testen zijn indicaties maar geen constante hé. In de praktijk hangen prestaties van zoveel factoren af. Manier van inrijden, lading, banden, ondergrond,.... .

Comment

Man man, jij met je testjes. Testen zijn indicaties maar geen constante hé. In de praktijk hangen prestaties van zoveel factoren af. Manier van inrijden, lading, banden, ondergrond,.... .

Dus jij weet alles zonder tests?
                                Beter een test dan niets. Liever nog: meerdere tests.
                                120d Hatch Edition Sport

Comment

Dus jij weet alles zonder tests?
                                  Heb ik dat dan gezegd?
                                  Komaan hé gast, 't ging over die M5 vs. die STI, remember?
                                  Nat wegdek, vierwielaandrijving speelt in het voordeel van de STI. Nog eens, het kan dus perfect dat die STI sneller is, zo moeilijk te begrijpen? En ook nog eens, alles hangt af van hetgene ik hier boven al reeds gezegd heb. Dus, een test zegt niet altijd alles. Nog iets? Een tekening misschien?

Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                                  Beter een test dan niets. Liever nog: meerdere tests.
                                  Dat weet ik ondertussen al dat jij kickt op testjes.

Comment

• Haal dat BMW logo maar eens van die M5 af en plots is het mogelijk

Nee serieus, 4wd heeft op zo'n ondergrond echt een enorm voordeel wat grip betreft, al zou de M5 met ESP eigenlijk ook niet zoooo'n groot nadeel moeten hebben, zeker niet op een rechte lijn. Vanuit stilstand is het wel al een groot nadeel zonder 4wd.
                                    Eenmaal op snelheid is 4wd zelfs eerder een nadeel door de hogere wrijving (en eventueel gewicht).

Maw: Subaru > BMW

Comment

• Lol, 'k zie hier weer de anti-BMW-armada proberen aan hun trekken te komen. Gelukkig weet ik van Reynaerde dat 'ie 't voor de grap doet.

Waarover gaat 't? Een STI vs. E39 M5? Nogal wiedes dat zo'n Impreza sneller kan zijn op zéér veel circuits. Wie beweert het tegendeel? Gebruik 'es 'n beetje ulle verstand hé zeg.

Edit: oh my God 't gaat zelfs over 'n nat circuit ik dacht dat 't over droge omstandigheden ging zelfs in 't droge kan zo'n STI (hoeveel heeft dat, 280 pk?) een E39 M5 't férm lastig maken of 'm zelfs te snel af zijn, op bepaalde circuits. Nogal wiedes.
                                      Last edited by ; 06/11/2007, 20:13.

Comment

• Ik beweerde nergens het tegendeel. Vroeg me gewoon af of de Sub standaard was.
                                        Ik geloof het wel hoor.

Oh, het ging niet over een circuit, maar over een sprint in rechte lijn. Kleine nuancering.
                                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                          Gelukkig weet ik van Reynaerde dat 'ie 't voor de grap doet.
                                          Shhhtt, never unveil my secret

Comment

Working...
                                          X