Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ze kosten alsmaar meer en ze bezuinigen op de afwerkingskwaliteit. Logisch dat die omzet zo spectaculair stijgt. Oei, dat mag ik hier niet zeggen zeker?
Ze kosten alsmaar meer en ze bezuinigen op de afwerkingskwaliteit. Logisch dat die omzet zo spectaculair stijgt. Oei, dat mag ik hier niet zeggen zeker?
Dat eerste heeft eigenlijk geen invloed op de omzet é. 't Zou normaalgezien moeten zorgen voor een lagere omzet, met een toch hogere winst.
Als de auto's duurder worden, en ze verkopen evenveel, stijgt de omzet toch...
Jep jep, maar Jakkel had het over het verband met de bezuiniging (en dus lagere kost) op de afwerkingskwaliteit. Die dalende kost heeft geen invloed op de omzet, enkel op de winst.
Alhoewel ik de vermindering van de kwaliteit verfoei, vind ik het toch opmerkelijk, ja. 't Was een zéér goede zet om alles in te zetten op de rijdynamiek. Blijkbaar blijft dat een doorslaggevende factor bij een aankoopbeslissing in dit segment.
Ze kosten alsmaar meer en ze bezuinigen op de afwerkingskwaliteit. Logisch dat die omzet zo spectaculair stijgt. Oei, dat mag ik hier niet zeggen zeker?
Welk afwerkingskwaliteit bedoel je? De materialen zijn niet beter of minder bij de concurentie en volgens wat ik lees zou de structuur van de materiaal minder zijn doordat dit beter is voor de veiligheid.
En dan is er nog de opgelegde milieunormen, die bepaalde kwaliteiten jammer genoeg ook naar omlaag brengen!
Comment