Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Op kanaal Z zeggen ze net dat BMW een omzetstijging heeft gemaakt van maar liefst 18%...

En dan maar zeggen dat het crisis is...
    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
      Op kanaal Z zeggen ze net dat BMW een omzetstijging heeft gemaakt van maar liefst 18%...

En dan maar zeggen dat het crisis is...
      gelukkig kosten de BMW 's nie veel geld he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
        gelukkig kosten de BMW 's nie veel geld he
        Ze kosten alsmaar meer en ze bezuinigen op de afwerkingskwaliteit. Logisch dat die omzet zo spectaculair stijgt. Oei, dat mag ik hier niet zeggen zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
          Ze kosten alsmaar meer en ze bezuinigen op de afwerkingskwaliteit. Logisch dat die omzet zo spectaculair stijgt. Oei, dat mag ik hier niet zeggen zeker?
          Dat eerste heeft eigenlijk geen invloed op de omzet é. 't Zou normaalgezien moeten zorgen voor een lagere omzet, met een toch hogere winst.
          BMW E46 318d '05

VW Touran Highline 1.6 TDI Bluemotion '13

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Caesar2 Bekijk Berichten
            Dat eerste heeft eigenlijk geen invloed op de omzet é. 't Zou normaalgezien moeten zorgen voor een lagere omzet, met een toch hogere winst.
            Als de auto's duurder worden, en ze verkopen evenveel, stijgt de omzet toch...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
              Punt is juist dat ze dan niet meer evenveel verkopen omdat de vraag daalt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                Jep jep, maar Jakkel had het over het verband met de bezuiniging (en dus lagere kost) op de afwerkingskwaliteit. Die dalende kost heeft geen invloed op de omzet, enkel op de winst.
                BMW E46 318d '05

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                  Punt is juist dat ze dan niet meer evenveel verkopen omdat de vraag daalt.
                  En da's het contradictorische : prijzen stijgen, de kwaliteit daalt... en toch verkopen ze er meer met méér omzet tot gevolg.
                  BMW E46 318d '05

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Caesar2 Bekijk Berichten
                    En da's het contradictorische : prijzen stijgen, de kwaliteit daalt... en toch verkopen ze er meer met méér omzet tot gevolg.
                    BMW is dus eigenlijk een economisch wonder!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                      BMW is dus eigenlijk een economisch wonder!
                      Alhoewel ik de vermindering van de kwaliteit verfoei, vind ik het toch opmerkelijk, ja. 't Was een zéér goede zet om alles in te zetten op de rijdynamiek. Blijkbaar blijft dat een doorslaggevende factor bij een aankoopbeslissing in dit segment.
                      BMW E46 318d '05

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                        Welk afwerkingskwaliteit bedoel je? De materialen zijn niet beter of minder bij de concurentie en volgens wat ik lees zou de structuur van de materiaal minder zijn doordat dit beter is voor de veiligheid.

En dan is er nog de opgelegde milieunormen, die bepaalde kwaliteiten jammer genoeg ook naar omlaag brengen!

Comment

• Wat is ongeveer de leveringstermijn op dit moment voor een nieuwe E60?
                          BMW E61 525d LCI '09
                          Suzuki Bandit 1250NA /07
                          Fiesta Red Edition '16

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichten
                            Wat is ongeveer de leveringstermijn op dit moment voor een nieuwe E60?
                            Ik dacht 6 weken...
                            OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                              Ik dacht 6 weken...
                              zo kort

Dan hebben we nog wat tijd om te bestellen, de nieuwe moet er pas in mei 2008 zijn...

Ook enig idee wanneer de facelift van de E90 er zou komen?
                              BMW E61 525d LCI '09
                              Suzuki Bandit 1250NA /07
                              Fiesta Red Edition '16

Comment

• Facelift van de E90 verwacht ik in de tweede helft van 2008 om onmiddellijk modeljaar 2009 te zijn...
                                OO 00 OO

Comment

• Een origineel Amerikaans promofilmpje van de BMW 325iX

+ YouTube Video
                                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Zalig!!! :o

Comment

• E53 4.8is

+ YouTube Video
                                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Dat gaat toch vlotjes, vind ik.

Comment

• winterbandjes van 30 cm breed ...

... op sneeuw

+ YouTube Video

Comment

• 4WD busje beats RWD coupé

+ YouTube Video

Comment

Working...
                                          X