Nascar busje. http://www.youtube.com/watch?v=7p0y0EovPT0
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenWelk afwerkingskwaliteit bedoel je?
Als dat voor de 3 en 5 reeks zo is dan vermoed ik dat die lijn ook kan doorgetrokken worden naar de andere modellen van BMW. Zeg het gerust als ik onwaarheden zeg hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenNaar ik hier soms het forum volg meen ik al gehoord te hebben dat de meeste interieuronderdelen van de E46 bijvoorbeeld uit betere materiaalsoorten zijn gemaakt dan de E90. Ook meen ik mij iets te herinneren over het regelmatig voorkomen van 'appelsienlak' bij de E90's, bij de E46 komt dat zelden of nooit voor. Hetzelfde geldt voor de E60 vs. de E39 dacht ik ooit gelezen te hebben. Ik baseer mij op posts (en foto's) van het forum hier, uit het verleden.
Als dat voor de 3 en 5 reeks zo is dan vermoed ik dat die lijn ook kan doorgetrokken worden naar de andere modellen van BMW. Zeg het gerust als ik onwaarheden zeg hoor.
Of dat nu helemaal juist is weet ik niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenNaar ik hier soms het forum volg meen ik al gehoord te hebben dat de meeste interieuronderdelen van de E46 bijvoorbeeld uit betere materiaalsoorten zijn gemaakt dan de E90. Ook meen ik mij iets te herinneren over het regelmatig voorkomen van 'appelsienlak' bij de E90's, bij de E46 komt dat zelden of nooit voor. Hetzelfde geldt voor de E60 vs. de E39 dacht ik ooit gelezen te hebben. Ik baseer mij op posts (en foto's) van het forum hier, uit het verleden.
Het antwoord over de verminderde lakkwaliteit(appelsienlak) vind je hieronder in de quote van Wax-it
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.beHéhé
Wat is het probleem ?
De verf wordt gespoten met druppeltjes.
Nu die druppeltjes bevatten verf, water en solventen.
Het probleem is dat er nu geen of weinig solventen meer morgen gebruikt worden ivm het milieu !
Deze solventen zorgen ervoor dat het druppeltje lang genoeg in liquide vorm blijft om mooi open te vallen en vlak te worden.
Als je dus de solventen verminderd of verwijderd gaat het druppeltje een klein bultje vertonen doordat het niet de tijd heeft open te vallen.
Vele van deze bultjes maken orange peel
Dus BLAME DE GROENE ! ! ! (alweer )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenDe verminderde kwaliteit van de interieurmaterialen zouden een gevolg zijn dat die materialen een betere "breek"structuur hebben bij een ongeval.
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenHet antwoord over de verminderde lakkwaliteit(appelsienlak) vind je hieronder in de quote van Wax-it
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenWie zegt dat? BMW?
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenM.a.w., alle fabrikanten heden ten dage mogen geen solventen meer gebruiken, juist? Kunnen we daaruit afleiden dat alle nieuwe wagens nu zo'n appelsienlak gaan hebben?
Op andere merken zie ik die "appelsienlak" ook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk BerichtenBlijft precies wat hangen tss 120-140 ?
Waarschijnlijk omdat 'ie even z'n gas lost éh.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenIk heb het ergens gelezen, meer kan ik er niet over vertellen.
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenVoor de rest zijn de materialen "beter" dan wagens van een lagere prijsklasse
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenAls de productieband trager zou gaan, dan zou het zich niet zo voordoen.
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenOp andere merken zie ik die "appelsienlak" ook
Comment
-
Niet vergeten dat solventen (xyleen, tolueen,..) niet alleen schadelijk zijn voor het milieu maar ook voor de mens.
Bij een langdurige en hoge blootstelling aan solventen treedt er bij de mens een beschadiging van het zenuwstelsel op (OPS= organo psycho syndroom).
Bij mensen die elke dag moeten verven of mensen die een verf-fabriek werken worden er gelukkig minder en minder afbraakproducten van solventen in de urine teruggevonden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenWe hadden het over de kwaliteitsverschillen van de nieuwe tegenover de oudere BMW modellen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
Edit, boven de 220 neemt de stroomlijn het wat over.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenDan moeten ze de band iets trager zetten hé, voor een premium merk als BMW mag dat wel zeker?
Maar ergens heb je wel gelijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenHet antwoord staat hierboven toch te lezen!?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenTja, iedereen wilt een BMW en liefst nog zo snel mogelijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenWeet ik, ik zei het alleen nog eens opnieuw omdat je begon te vergelijken met de kwaliteit van de gebruikte materialen van andere goedkopere wagens.
Hopelijk vinden ze met de jaren betere oplossingen/alternatieven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenInderdaad, boven de 160 toch wel zeker even snel als de 335d denk ik...
Edit, boven de 220 neemt de stroomlijn het wat over.
Van 0-200 doet de 335d in 15 seconden...
KLIK...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
Comment