Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Ik vind dat echt zo denderend niet, eigenlijk. Een 335d doet in 23 seconden van 0 tot 200. 36 seconden van 0 tot 200, hmmm.
    Blijkbaar was het filmpje dat ik gepost heb toch wel een tamme BMW 530dA. Ondertussen heb ik nog 2 andere filmpjes gevonden waarbij de 530dA 0-200 sprint in 30 seconden, oftewel van 100 naar 200 in 22 seconden.

Klik

Klik
    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
      En om eens te zien hoe snel onze 530dA is...

Klik

Van 100-200 in 27 seconden...

Niet slecht me dunkt...
      Wow dat is traag.

Comment

• Ik denk dat ik het zelf eens moet chronometreren want ze zijn hier onze 530d aan 't uitmaken voor trage wagen terwijl ik het een bom vind...

Ben ik niets gewend dan?

OO 00 OO

Comment

Blijkbaar was het filmpje dat ik gepost heb toch wel een tamme BMW 530dA. Ondertussen heb ik nog 2 andere filmpjes gevonden waarbij de 530dA 0-200 sprint in 30 seconden, oftewel van 100 naar 200 in 22 seconden.

Klik

Klik
          Dat trekt er al beter op. Heb daarstraks Babs 'es uit de losse pols gechronometreerd, en ik kwam aan 27 seconden van 100 tot 200. Wel manuele chronometrage, en op teller, dus zeker niet nauwkeurig (ik vermoed dat 't eerder 28 à 29 reëel zal zijn).

In Duitsland op de terugweg van Frankfurt heb 'k tegen een 530dA gesprint en die was toch maar weinig sneller, hij vlamde me niet voorbij maar moest lang wachten eer 'ie naast me kroop. En een 525d kon 't niet zijn want daar heb ik al tig keer tegen gesprint en ik ben sneller.
          Als een 530dA dus 100 tot 200 doet in 22 seconden, zoals je zegt, dan zou dat best kunnen. Dan reed die 530d in Duitsland gewoon niet zo denderend goed. Of was 't een Belgische met gereduceerd vermogen (ca. 3 seconden trager tot 200 per uur).

Comment

Dat trekt er al beter op. Heb daarstraks Babs 'es uit de losse pols gechronometreerd, en ik kwam aan 27 seconden van 100 tot 200. Wel manuele chronometrage, en op teller, dus zeker niet nauwkeurig (ik vermoed dat 't eerder 28 à 29 reëel zal zijn).

In Duitsland op de terugweg van Frankfurt heb 'k tegen een 530dA gesprint en die was toch maar weinig sneller, hij vlamde me niet voorbij maar moest lang wachten eer 'ie naast me kroop. En een 525d kon 't niet zijn want daar heb ik al tig keer tegen gesprint en ik ben sneller.
            Als een 530dA dus 100 tot 200 doet in 22 seconden, zoals je zegt, dan zou dat best kunnen. Dan reed die 530d in Duitsland gewoon niet zo denderend goed. Of was 't een Belgische met gereduceerd vermogen (ca. 3 seconden trager tot 200 per uur).
            Best veel vind ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
              Best veel vind ik
              Mjah, toch wel. De verschillen tussen de standaard en de Belgische fiscaal teruggetunede versies manifesteren zich voornamelijk aan heel hoge snelheden (160 à 180 en meer). Ze lopen daarom niet zo héél veel trager, maar ze hebben wel duidelijk meer tijd nodig.

Comment

• Ik zal het één van dees eens chronometreren.

In de I-drive is een chronometer, da's gemakkelijk...

Ik heb wel al meerdere keren gemeten van 0-160. Daar doe ik 16 seconden over...
                OO 00 OO

Comment

In de I-drive is een chronometer, da's gemakkelijk...
                  Zorg maar dat je die chronometer vindt en kan bedienen, want naar verluidt is iDrive pokkemoeilijk.

Comment

Zorg maar dat je die chronometer vindt en kan bedienen, want naar verluidt is iDrive pokkemoeilijk.

Haha, inderdaad!

Comment

• AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

wat denken jullie? nageplaatste bumpers en stuur? want ik zie niet echt sportzetels, en meestal zit dit toch in de M-paketten van BMW, niet?
                      2015 BMW F11 520dA
                      1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichten
                        http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=112103737

wat denken jullie? nageplaatste bumpers en stuur? want ik zie niet echt sportzetels, en meestal zit dit toch in de M-paketten van BMW, niet?
                        Waae zie jij een M-Pack of M-bumpers? Die bodykit die daarop zit is zelfs niet OEM BMW. En het stuur zal wel nageplaatst zijn, ja, aan de pook te zien. Maar dat maakt m.i. niet uit, zolang 't maar goed is.

Ik zou die bak niet moeten hebben. Prolly Auto5-spoilers, te opzichtige velgen, geen airbag, geen airco, "slechts" een 2-liter (en dan nog een 12-klepper, dus met welke "tuning" ze aan 160pk komen is mij een raadsel ), ... 't is een bak waar élke nieuwe Belg die al langer dan 6 maand stempelgeld trekt, z'n centen zelfs al niet meer aan zou geven.

Comment

't is een bak waar élke nieuwe Belg die al langer dan 6 maand stempelgeld trekt, z'n centen zelfs al niet meer aan zou geven.

Comment

• Weet er iemand waar je online een M-sportpack 2 voorbumper kan kopen voor op een E46?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
                              Weet er iemand waar je online een M-sportpack 2 voorbumper kan kopen voor op een E46?
                              Bij gTa zijn maten in pruisenland.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                Bij gTa zijn maten in pruisenland.

http://www.salesafter.de/index.php?id=87
                                zijn dat gTa zijn matenheb daar ook al 2x iets besteld en ben er zeer tevreden over.
                                De velgen daar zijn spotgoedkoop en OEM

Wou deze site u ook aanbevelen, maar aangezien jij enkel de voorbumper zoekt, ben je er niks mee want ze verkopen alleen hele pakketten

Comment

• op ebay.de zal je wel een voorbumper vinde

Comment

• achterlijke hond in BMW 6

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

zelfde mongool rijdt 5 in de prak

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
                                    1963 Land Rover Series IIa
                                    1994 Mercedes SL320
                                    2015 Land Rover Discovery SDV6
                                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 SMGII Bekijk Berichten
                                      zijn dat gTa zijn maten
                                      'k Heb (had) twee adressen in Pruisen waar ik very cheap aan velgskes en OEM spul geraakte, waaronder de mannen van salesafter.de nu, ja. 'k Kan nog goedkoper dan die site als er setjes in Aachen in promotie staan, maar da's elkese keer aanvragen.

Oorspronkelijk geplaatst door M3 SMGII Bekijk Berichten
                                      Wou deze site u ook aanbevelen, maar aangezien jij enkel de voorbumper zoekt, ben je er niks mee want ze verkopen alleen hele pakketten
                                      Denk jij. Mailtje sturen = de shit. Da's de "side-job" van één van twee broers die in de BMW-concessie van hun vader (of moeder) werken, dus die geraken aan alles.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                                        achterlijke hond in BMW 6

zelfde mongool rijdt 5 in de prak

http://www.youtube.com/watch?v=ETWqr2frxS8&NR=1
                                        Mja wat moet je hier nu van zeggen?
                                        Wat spreken die? Iemand die dat weet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                                          Mja wat moet je hier nu van zeggen?
                                          Wat spreken die? Iemand die dat weet?
                                          Ik denk dat dat Kosovaren zijn. Dat Russisch-achtige taaltje, dat accent ...
                                          Doch, sla me niet dood als ik ernaast zit, want ik ken geen enkel woord in die mannen hun taal.

Dat eerste filmpje is wel geschift. Daar lopen gewoon voetgangers rond? Je moet echt wel idioot zijn om zoiets op die plek te doen.
                                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Working...
                                          X