Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
635d ik wist niet dat ie bestond
http://www.petrolhead.nl/2007/11/video_bmw_635d.php op zijn Hollands
Comment
-
Toch snel he die 535d
Ik weet nu niet dat die chrono klopt maar hij start op 10 en eindigt op 47 van 0 tot 255 km/p
Last edited by TheStraffe; 11/11/2007, 16:43.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenM5 e61 (wat een geluid man :shock)
Bij lage toerentallen klinkt dat toch vreselijk vind ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenBij lage toerentallen klinkt dat toch vreselijk vind ik
Ik vind toch van niet.. Maarja, smaken en kleuren hé1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenWaae zie jij een M-Pack of M-bumpers? Die bodykit die daarop zit is zelfs niet OEM BMW. En het stuur zal wel nageplaatst zijn, ja, aan de pook te zien. Maar dat maakt m.i. niet uit, zolang 't maar goed is.
Ik zou die bak niet moeten hebben. Prolly Auto5-spoilers, te opzichtige velgen, geen airbag, geen airco, "slechts" een 2-liter (en dan nog een 12-klepper, dus met welke "tuning" ze aan 160pk komen is mij een raadsel ), ... 't is een bak waar élke nieuwe Belg die al langer dan 6 maand stempelgeld trekt, z'n centen zelfs al niet meer aan zou geven.
niettemin vond ik hem er wel leuk uitzien, zwart met zwarte velgjes2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenBij lage toerentallen klinkt dat toch vreselijk vind ik
Als die M5 Touring hier voorbijrijdt klinkt dat veel beter dan al die andere M5jes samen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TheStraffe Bekijk BerichtenToch snel he die 535d
Ik weet nu niet dat die chrono klopt maar hij start op 10 en eindigt op 47 van 0 tot 255 km/p
http://video.google.it/videoplay?doc...13536559790198
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenFacelift en Prefacelift schelen veel.
Als die M5 Touring hier voorbijrijdt klinkt dat veel beter dan al die andere M5jes samen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichten
proper zeg , en zo mooi onderhouden
jammer dat de mooiste/goedkoopste altijd in duitsland staan he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenproper zeg , en zo mooi onderhouden
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenjammer dat de mooiste/goedkoopste altijd in duitsland staan he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenIemand die weet wanneer dit PreProductie model te koop is: ( By Kuurne Motors uiteraard )
318td compact S-Line:
Zit die overvloedige chrome trouwens in het S-line pakket?
Comment
Comment