Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Hoi, ik heb deze vraag al in een andere topic gesteld, maar misschien ook hier bij het juiste volk ;-) eens overdoen:
Ben van plan om een nieuwe bmw 5 serie aan te kopen. Probleem is dat ik al 17 jaar Mercedes rij, en totaal geen idee heb waar ( liefst regio Limburg ) ik een bmw-dealer kan vinden die kwaliteit en service koppelt aan eerlijkheid...
Bij deze een oproep aan mensen die al jaren met dit merk ervaring hebben.
Hoi, ik heb deze vraag al in een andere topic gesteld, maar misschien ook hier bij het juiste volk ;-) eens overdoen:
Ben van plan om een nieuwe bmw 5 serie aan te kopen. Probleem is dat ik al 17 jaar Mercedes rij, en totaal geen idee heb waar ( liefst regio Limburg ) ik een bmw-dealer kan vinden die kwaliteit en service koppelt aan eerlijkheid...
Bij deze een oproep aan mensen die al jaren met dit merk ervaring hebben.
Limburg is groot he , Waar ergens wil je gaan ergens rond Tongeren of Hasselt.
Mijne Maat heeft al veel BMW'kes gehad , woont in Wommersom tegen Tienen maar gaat (koopt) met zijn BMW naar Neerpelt voor de goede service
Woon in Genk, maar P. Beckers in Genk is geen optie, heeft men mij ten stelligste afgeraden.
Belien in Neerpelt, daar hoor ik positieve dingen over. Ga daar eens mijn licht opsteken van het weekend...
Woon in Genk, maar P. Beckers in Genk is geen optie, heeft men mij ten stelligste afgeraden.
Belien in Neerpelt, daar hoor ik positieve dingen over. Ga daar eens mijn licht opsteken van het weekend...
Alvast bedankt voor de reacties!
Beckers in Dilsen is er ook nog, is een kleinere garage dan die in Genk, maar of de service er beter is...
Liever wat verder rijden en fatsoenlijke service krijgen
Comment