Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik heb 't niet zo op die velgen. De Classics vind ik 1.000 keer knapper. 't Enige "voordeel" dat deze voor hebben op de Classics, is dat ze een halve duim breder zijn voor- en achteraan, wat de auto 'n iets bredere stance geeft.
Ik heb 't niet zo op die velgen. De Classics vind ik 1.000 keer knapper. 't Enige "voordeel" dat deze voor hebben op de Classics, is dat ze een halve duim breder zijn voor- en achteraan, wat de auto 'n iets bredere stance geeft.
², de Classics zijn idd mooier.
En die niertjes mochten wel gewoon in het zilver (incl. spijltjes).
Inderdaad. De huidige 7 na de facelift is ook niet mis, maar kan helemaal niet op tegen dat tijdloze design. Hopelijk gaat de volgende generatie weer meer die kant op... Als ze de futuristische toer op gaan (genre CS concept) ga ik over m'n nek.
Is er veel prestatieverschil tussen een 525dA PFL en een 525dA FL?
De nieuwe is een stuk laagtoeriger dan de oude, omdat de FL een toegeknepen 3000cc is. Max.koppel haalt ie al op 1.300 tpm, als ik mij niet vergis. Met de PFL heb ik niet gereden, dus één-op-één vergelijken ga ik niet doen.
Afhankelijk van de markt, de taal, de prijslijst ... heten die dingen zo. Modellen die geen witte pinkers standaard hadden, en waar je 't in optie kon nemen, daar noemde men dat vaak zo. 't Is dus niet zo belachelijk als je denkt.
Comment