Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten
    idd

Mooiste 5: E34
    Mooiste 7: E38
    Mooiste 3: E46
    Idem, de huidige missen net dat tikkeltje dat het hem maakt.

Oorspronkelijk geplaatst door TheStraffe Bekijk Berichten
    IS (nog steeds) een schoonheid
    Couldn't agree more! Geef me de keuze tussen de E38 en de huidige 7(facelift) en ik kies toch wel voor de E38 denk ik.

Comment

• Oja naar ik gehoord heb, is de nieuwe fünfer besteld. 't Is toch een 520dA geworden, bij gebrek aan andere interessante (financiële) aanbiedingen.
      BMW E46 318d '05

VW Touran Highline 1.6 TDI Bluemotion '13

Comment

• OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Mooie velgen...

OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
            Mooie velgen...

Hangt iets te laag voor mij persoonlijk, maar prachtige velg.

Comment

• Niet mis, maar er zijn mooiere vind ik. Dees heeft in die maat (20"?) last van te lange spaken, 't is niet meer mooi in proportie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                Fake csl?
                idd ja, enkel CSL kofferklep en diffusor.
                aan de plaat te zien eentje van USA, dus...

Comment

Mooi, dat maagdelijk wit...
                  Ze zullen thuis met heel goede argumenten moeten aandraven, om mijn nieuwe 5 ( met M-pack ) niet in het wit te bestellen.

Grtz,

R-M.

Comment

Mooie velgen...

dit is toch dezelfde velg of de mijne ?
                    of zie ik mis ?

Comment

• Neen, toch niet. Lijkt er wel wat op, ja. De jouwe is wat "drukker", deze hier is cleaner, strakker nog. Wat meer racy. Allebei mooi. Maar ik vind 20" op 'n '3 toch een beetje veel van 't goeie. 't Is niet dat 't lelijk is, maar 19" is naar mijn mening ideaal.

De touring van lili ...

Comment

• Heeft hier iemand van jullie een nieuwe 325ci? Ik vraag mij af wat de power van dit beestje is ivm een 320i en 330d/i. het is een 6-cylinder dus ik veronderstel dat het een zalige klank geeft. Is het de moeite om een 330ci te overwegen in tegenstelling tot een 325i?(qua taxen, verbruik...).
                        Ik heb ook al gelezen dat hij traag is in lage toeren en erg sportief boven de 4k toeren?
                        Last edited by mysticwizard; 20/11/2007, 20:08.

Comment

• Eigenlijk is die 318d op zijn 195/65R15-ballonbandjes toch wel een zalige cruisebak.

Vandaag een serieus ritje voor de boeg gehad. Vanmorgen stond de dagteller op 70 km, met een gemiddeld verbruik van 7,3 liter/100 km. I know, van veel teveel korte ritjes met koude motor te doen, vanwege luiheid om de fiets te pakken. Vanavond staat de dagteller op 506 km en het gemiddeld verbruik op 4,8 liter/100 km. Gelukkig niks van file gehad. Wat dus wil zeggen dat ie op het ritje vandaag een gemiddelde haalde van 4,4 liter/100 km. Caesar2 happy.
                          BMW E46 318d '05

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                            Heeft hier iemand van jullie een nieuwe 325ci? Ik vraag mij af wat de power van dit beestje is ivm een 320i en 330d/i. het is een 6-cylinder dus ik veronderstel dat het een zalige klank geeft. Is het de moeite om een 330ci te overwegen in tegenstelling tot een 325i?(qua taxen, verbruik...).
                            Ik heb ook al gelezen dat hij traag is in lage toeren en erg sportief boven de 4k toeren?
                            Een 325i is een zalige wagen. De motor maakt een mooi geluid, al is het wat te gedempt naar mijn zin. Een 330i klinkt veel mooier en sportiever.
                            De 325i is inderdaad wat mak in lage toeren, terwijl deze boven de 4000 toeren toch wel goed vooruit gaat. De cijfers liegen er niet om. In minder dan 7 sec. tot 100, dat zegt voldoende. Toch gebruik je in het dagelijkse verkeer meer het koppel dan het vermogen in hoge toeren. Daarom denk ik dat een 330i beter zal zijn.

Maar goed, ik raad je aan om deze wagens eens zelf aan de tand te voelen...
                            OO 00 OO

Comment

• Hier even de eigenaar van de 330i die een paar pagina's eerder gepost is... kwam er toevallig via m'n statistieken terecht.
                              Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                              Zalige wagen! Meer moet dat niet zijn als daily drive. En iedereen maar denken dat het een 318d of 320d is. De wagen heeft allicht het volledige M-pack? En dan nog die motor. Ik zou hem direct willen.
                              't Is geen daily driver hoor, die staat hier: http://www.autoforum.be/showpost.php...&postcount=567
                              En het volledige M pakket zit er inderdaad op. Geweldige auto omdat ie toch lekker anders is dan een 'standaard' E46. Ik vond em vooral in deze uitvoering helemaal kloppen. Bovendien vergissen heel wat mensen zich in de snelheid. In 6,5 seconde naar de 100 is best netjes natuurlijk, top van 250 km/u.
                              Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                              Individual witte pinkers wa is da?
                              Volgens mij is het inderdaad niet de officiele benaming, maar zo stonden ze wel vermeld op de lijst die de dealer destijds samengesteld had. Die lijst heb ik in de advertentie overgenomen. Ik heb de auto als BMW Huisselectie (dus met garantie en altijd in onderhoud geweest bij BMW) gekocht.

Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                              Spreekt iemand van 22000 dacht ik... Maar das de eigenaar niet

Kvind niet onmiddellijk zijn verkoop topic
                              Hij staat voor 25.000 te koop, maar dat is een vraagprijs. Voor jullie Belgen zal het dus niet erg interessant zijn aangezien prijzen van auto's daar toch iets lager liggen dan hier Bovendien besef ik dat het niet echt een koopje is. Maar de auto kan zo de showroom in, is echt als nieuw, dus dat heeft ook z'n prijs. Hij hoeft ook niet weg... staat niet in de weg ofzo
                              Last edited by ; 20/11/2007, 23:46.

Comment

• Even tussendoor: White meets Black :

Comment

• De E90/E92 M3

In het wit en met de standaard achterlichten
                                  Last edited by ; 21/11/2007, 00:59.

Comment

• fack

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

als die advertentie en die prijs kloppen... damn, koopje!

edit: de automaat valt wel te beklagen, maar moest ik op zoek zijn naar een gewone 635csi in deze prijsklasse zou ik dat er nog wel bijnemen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Caesar2 Bekijk Berichten
                                      De nieuwe is een stuk laagtoeriger dan de oude, omdat de FL een toegeknepen 3000cc is. Max.koppel haalt ie al op 1.300 tpm, als ik mij niet vergis. Met de PFL heb ik niet gereden, dus één-op-één vergelijken ga ik niet doen.
                                      Thx, maar ik heb zelf een fout gemaakt...

Ik bedoelde 525dA PFL en een 520dA FL.

Aangezien ze beiden 177pk hebben...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                                        fack

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

als die advertentie en die prijs kloppen... damn, koopje!

edit: de automaat valt wel te beklagen, maar moest ik op zoek zijn naar een gewone 635csi in deze prijsklasse zou ik dat er nog wel bijnemen...
                                        Is dat al een oldtimer?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                                          Thx, maar ik heb zelf een fout gemaakt...

Ik bedoelde 525dA PFL en een 520dA FL.

Aangezien ze beiden 177pk hebben...
                                          Qua prestaties zullen die elkaar niet veel ontlopen. De 525dA PFL heeft 400 Nm @ 2000 tpm, de 520dA FL heeft 350 Nm @ 1750 tpm. Ga eens rijden met die nieuwe 520dA (die trouwens ook als 163pk-er te verkrijgen is), dan merk je wel dat er behoorlijk wat power achter zit. De leveringstermijn is trouwens lekker kort, een 4-tal weken.
                                          BMW E46 318d '05

Comment

Working...
                                          X