Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenedit: de automaat valt wel te beklagen, maar moest ik op zoek zijn naar een gewone 635csi in deze prijsklasse zou ik dat er nog wel bijnemen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Caesar2 Bekijk BerichtenQua prestaties zullen die elkaar niet veel ontlopen. De 525dA PFL heeft 400 Nm @ 2000 tpm, de 520dA FL heeft 350 Nm @ 1750 tpm. Ga eens rijden met die nieuwe 520dA (die trouwens ook als 163pk-er te verkrijgen is), dan merk je wel dat er behoorlijk wat power achter zit. De leveringstermijn is trouwens lekker kort, een 4-tal weken.
Heb je toevallig de "sprintcijfers" bij de hand?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenSchitterend! Heel erg bedankt.
Heb je toevallig de "sprintcijfers" bij de hand?
Top : 229 km/u
0-100 km/u : 8,4 sec
525dA PFL 177 pk : 227 km/u
0-100 km/u : 8,3 secLast edited by Caesar2; 21/11/2007, 19:04. Reden: Verkeerd regelke gelezen en daardoor foutje gemaaktBMW E46 318d '05
VW Touran Highline 1.6 TDI Bluemotion '13
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Caesar2 Bekijk Berichten520dA FL 177 pk :
Top : 229 km/u
0-100 km/u : 8,4 sec
525dA PFL 177 pk : 227 km/u
0-100 km/u : 8,3 sec
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenDe E90/E92 M3
In het wit en met de standaard achterlichten
BMW gebruikt veel witte show-modellen tegenwoordig (2007 = het jaar van de witte bmw's )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk BerichtenNice,
BMW gebruikt veel witte show-modellen tegenwoordig (2007 = het jaar van de witte bmw's )
Bestaat gewoon wit metallic eigenlijk?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenIdd check die vet geile witte M6!
Bestaat gewoon wit metallic eigenlijk?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenDe E90/E92 M3
In het wit en met de standaard achterlichten
Comment
-
Comment
-
wit?
De kleur van je hart
Frank boeyen
Comment
-
vervolg...voor zover dat nodig wasBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door funcup Bekijk Berichtenja maar enkel voor de 7-serie
Er zijn merken die wit metallic aanbieden, maar door dat metallic is het wit niet wit genoeg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenToen ik hem voor het eerst op foto zag was ik niet echt overtuigd maar dit vind ik wel serieus knap!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk BerichtenHeeft hier iemand van jullie een nieuwe 325ci? Ik vraag mij af wat de power van dit beestje is ivm een 320i en 330d/i. het is een 6-cylinder dus ik veronderstel dat het een zalige klank geeft. Is het de moeite om een 330ci te overwegen in tegenstelling tot een 325i?(qua taxen, verbruik...).
Ik heb ook al gelezen dat hij traag is in lage toeren en erg sportief boven de 4k toeren?
Voor mij is de klank en de power voldoende
Sowieso kan de klank vebeterd worden door een andere sportuitlaat(minder discreet dan wel) en zullen de prestaties kunnen vebeterd worden met een 330Ci, M3,....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TheStraffe Bekijk Berichten
Jawadde, het lijkt wel mijn schoonmoeder als ze 2 flessen wodka op heeft...
Comment
Comment