Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Voor dat geval te laten blinken pfff, ik mag er ni aan denken.
Niet echt aangenaam voor tegenliggers of wie er achter moet rijden als de zon fel schijnt denk ik
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Wat vinden de bmw-rijders van de kwaliteit van de huidige velgen? Ik ben er absoluut niet van te spreken. Ik heb nu ongeveer een maand mijn wintervelgen opliggen (die van mijn vorige 1-serie), en ondanks dat ze zijn opgespoten zitten er weer van die zwarte stippen op. En je merkt dat het vuil echt ingevreten is. Autoshampoo,velgenreiniger,niets helpt. Eerst dacht ik aan een povere lakkwaliteit, maar omdat ook mijn pas opgespoten velgen en mijn huidige zomervelgen hier last van hebben denk ik toch dat het materiaal erg poreus is. De velgen van mijn vader (E46 260000km) hebben hier absoluut geen last van, ondanks carwashgebruik.
Die blauwe is een europrojektz wagen en die bestaat nog altijd. Dat is de ex wagen (verkocht aan een europrojektz lid) van craig lieberman de producent van de fast and furious films 1 2 3 en 4
Ja maar dat kan niet anders. Technisch krijg je ze niet lager. Dat is altijd een probleem bij wide bodys. Je moet nog kunnen draaien met uw stuur e met die brede banden en je moet met uw voorbumper nog kunnen rijden ook anders komt die te laag.
Bilder und Fotos von BMW-Fahrzeugen, BMW Tuning und BMW-Treffen - BMW Bilder und Fotostories - Bewertung der schönsten BMWs - zeige auch Deinen BMW hier auf www.BMW-Syndikat.de
Die blauwe is een europrojektz wagen en die bestaat nog altijd. Dat is de ex wagen (verkocht aan een europrojektz lid) van craig lieberman de producent van de fast and furious films 1 2 3 en 4
Comment