750
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
hier nog de voorkant
Last edited by TheStraffe; 26/11/2007, 15:18.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TheStraffe Bekijk BerichtenChroom ,
Voor dat geval te laten blinken pfff, ik mag er ni aan denken.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Wat vinden de bmw-rijders van de kwaliteit van de huidige velgen? Ik ben er absoluut niet van te spreken. Ik heb nu ongeveer een maand mijn wintervelgen opliggen (die van mijn vorige 1-serie), en ondanks dat ze zijn opgespoten zitten er weer van die zwarte stippen op. En je merkt dat het vuil echt ingevreten is. Autoshampoo,velgenreiniger,niets helpt. Eerst dacht ik aan een povere lakkwaliteit, maar omdat ook mijn pas opgespoten velgen en mijn huidige zomervelgen hier last van hebben denk ik toch dat het materiaal erg poreus is. De velgen van mijn vader (E46 260000km) hebben hier absoluut geen last van, ondanks carwashgebruik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TheStraffe Bekijk BerichtenChroom ,
Voor dat geval te laten blinken pfff, ik mag er ni aan denken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenDie hangt wel erg hoog vooraan, volgens mij zit er geen motor in.
edith zegt dat ik gelijk heb
Last edited by quadrifoglio; 27/11/2007, 18:21.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
Comment
-
oceaan diep kleur. Niet zot van maar wel zeldzaamBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenIk meen mij te herinneren dat dit een +500pk m3 is hoor, vroeger in het blauw. Kzal nog eens zoeken achter meer info.
edith zegt dat ik gelijk heb
Comment
-
Die chromé kleur is trouwens al 2 jaar herspoten in een ander kleur. Zie url. Heeft al 6 keer herspoten geweest in 3 jaar tijd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk BerichtenAllebei veel te hoog vooraan
Comment
-
E34 535i in Leuven, daarstraks
Nice!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk BerichtenDie blauwe is een europrojektz wagen en die bestaat nog altijd. Dat is de ex wagen (verkocht aan een europrojektz lid) van craig lieberman de producent van de fast and furious films 1 2 3 en 4
Comment
Comment