Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
BMW
Ik rijd rond 15u m'n twee rechterbanden kapot op een baantje ergens in de Westhoek door te moeten uitwijken voor een rund met een Q7 (Antonio, zat jij in de Westhoek vandaag, meer bepaald Lo-Reninge?) die op het midden van de rijbaan wou blijven rijden (oké, een Q7 is een boot, en dat stuurt niet goed, maar zo erg is 't nu toch ook weer niet dat je niet wat kunt uitwijken zonder crashen), waardoor ik in 't gras geraak met m'n rechterbanden, en gelukkig niet in de gracht gespind maar wel *BOK* met m'n banden op zo'n betonnen rand (10 à 15 cm hoog) gereden aan pakweg 50 per uur.
Twee banden plat dus, voorste rechter velg ook serieuze deuk.
*ringring* naar BMW service. Beetje babbelbabbel. Of ik een vervangwagen wil? "Neen, niet nodig dank je."
Exact één pagina van de Humo later is de sleepdienst daar al
Voeren Babs & mij naar Roeselare, babbeltje geslagen met vriendelijke kerel van de sleepdienst. Aangekomen in Roeselare, auto op de parking gezwabberd. Iets tekenen of betalen? Neuh, BMW regelt dat wel. "Ok."
Maar dan moest ik nog om m'n zomerbanden gaan in Izegem. Hmm. "Heb je nog een auto over?"
Ja, hoor. Hier. *sleutel* X5 3.0d
h&t in a jiffy, bandjes gaan halen (X5 > E46touring qua kofferruimte ; X5 < E46touring qua belaadbaarheid !! )
Ik geef de sleutel terug af aan de balie, en wil naar boven gaan om een koffietje te gaan drinken ... "Gilles!?" Uh-oh. Maar neen 't was goed nieuws. "Ik weet dat 't slecht weer is, en ik je de M3 'es beloofd had op 'n namiddag met mooi weer, maar ... 'ie staat hier nu toch en in de werkplaats is 't druk dus je moet nog eventjes wachten. Een half uurtje, drie kwartier max?" + reikt sleutel aan.
"Oké."
M3 in kletsnat weer miljaar zo zalig. Had er al kort mee gereden enkele weken terug, maar dat was slechts 'n kennismaking, nu had ik een beetje tijd om me er wat in te verdiepen. 't Weer is natuurlijk bagger voor 'n testrit, maar toch. Vooral de motor+bak+stuurprecisie.
Over enige tijd krijg ik 'm 'es een zaterdagnamiddag mee als 't weer wat beter is. Dát zal pas leuk zijn.
Enfin, wat ik wou zeggen : service bij BMW Nu zijn ze m'n zomerbandjes er weer op aan 't steken. Dan naar huis, 'k heb honger!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenBMW
Ik rijd rond 15u m'n twee rechterbanden kapot op een baantje ergens in de Westhoek door te moeten uitwijken voor een rund met een Q7 (Antonio, zat jij in de Westhoek vandaag, meer bepaald Lo-Reninge?) die op het midden van de rijbaan wou blijven rijden (oké, een Q7 is een boot, en dat stuurt niet goed, maar zo erg is 't nu toch ook weer niet dat je niet wat kunt uitwijken zonder crashen), waardoor ik in 't gras geraak met m'n rechterbanden, en gelukkig niet in de gracht gespind maar wel *BOK* met m'n banden op zo'n betonnen rand (10 à 15 cm hoog) gereden aan pakweg 50 per uur.
*ringring* naar BMW service. Beetje babbelbabbel. Of ik een vervangwagen wil? "Neen, niet nodig dank je."
Voeren Babs & mij naar Roeselare, babbeltje geslagen met vriendelijke kerel van de sleepdienst. Aangekomen in Roeselare, auto op de parking gezwabberd. Iets tekenen of betalen? Neuh, BMW regelt dat wel. "Ok."
Maar dan moest ik nog om m'n zomerbanden gaan in Izegem. Hmm. "Heb je nog een auto over?"
h&t in a jiffy, bandjes gaan halen (X5 > E46touring qua kofferruimte ; X5 < E46touring qua belaadbaarheid !! )
Ik geef de sleutel terug af aan de balie, en wil naar boven gaan om een koffietje te gaan drinken ... "Gilles!?" Uh-oh. Maar neen 't was goed nieuws. "Ik weet dat 't slecht weer is, en ik je de M3 'es beloofd had op 'n namiddag met mooi weer, maar ... 'ie staat hier nu toch en in de werkplaats is 't druk dus je moet nog eventjes wachten. Een half uurtje, drie kwartier max?" + reikt sleutel aan.
"Oké."
M3 in kletsnat weer miljaar zo zalig. Had er al kort mee gereden enkele weken terug, maar dat was slechts 'n kennismaking, nu had ik een beetje tijd om me er wat in te verdiepen. 't Weer is natuurlijk bagger voor 'n testrit, maar toch. Vooral de motor+bak+stuurprecisie.
Over enige tijd krijg ik 'm 'es een zaterdagnamiddag mee als 't weer wat beter is. Dát zal pas leuk zijn.
Enfin, wat ik wou zeggen : service bij BMW Nu zijn ze m'n zomerbandjes er weer op aan 't steken. Dan naar huis, 'k heb honger!
Ook perfecte service bij- Lekke band (en geen zin om het zelf te doen)
- Gescheurde Krukaspoulie (van Gent naar Oud-Turnhout getakeld)
- Vastrijden (midden in de nacht)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDoet me aan Ethias assistance denken.
Ook perfecte service bij- Lekke band (en geen zin om het zelf te doen)
- Gescheurde Krukaspoulie (van Gent naar Oud-Turnhout getakeld)
- Vastrijden (midden in de nacht)
Comment
-
Stel, je wilt een Bmw 5 E60 kopen(tweedehands) maar eens geen diesel, een benzine dus.En geen té zware motor (geen 540i, ... )
520i = 2.2l, 170pk, 210 nm, in 9,1 s naar 100
523i = 2.5l, 177pk, 230 nm, in 8,5 s naar 100
525i(2005) = 2.5l, 192pk, 245nm, in 7,9 s naar 100
530i(2005) = 3.0l, 231pk, 300nm, in 6,9 s naar 100
wat is nu eigenlijk de beste keuze? Verschil in verbruik, taxen, verzekering, snelheid(sgevoel),...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten+ er staat een witte M3 hier in de showroom
FOK zelfs als ze mij die géven en ik MAG er geen geld aan geven, dan NOG schilder ik 'm zelf in een andere kleur.
De hype is wat mij betreft nu al voorbij. O wee zij die hun witte auto over enige tijd kwijt moeten geraken.
enkele weken terug ook gaan kijken naar een witte M3 bij bavaria motors in kuurne
de verwachtingen waren zeer groot , iedereen boft zo met die nieuwe magische kleur wit
maar toen ik hem in real-life zag was de teleurstelling zeer groot
een witte M3 komt zeker nooit binnen bij mij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fast Ace Bekijk BerichtenVoor mij absoluut de 530i, alle dagen opnieuw bakken rijplezier
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenBMW
"Oké."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichtenmaar is dat de extra kosten en verbruik wel waard?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fast Ace Bekijk BerichtenDat is natuurlijk iets dat je voor jezelf moet uitmaken. Ik kan, net zomin dat iemand anders dat zou kunnen, jou rekening maken. Wat ik wel weet is dat een 530i zeker niet de meest rationele aankoop is, maar soms moet je je hart laten primeren op je verstand he
Maar tis niet voor mij ze
Of toch nu nog nie...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenEn hoeveel kost BMW Assistance?
Als je een BMW (nieuw gekocht) hebt toch.
Comment
Comment