Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
    Wat ne zever is dat daar seg
    Inderdaad ik vind het schandalig.
    Naart schijnt was het vroeger nog moeilijker om een testritje te kunnen versieren met de E39 M5.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
      Inderdaad ik vind het schandalig.
      Naart schijnt was het vroeger nog moeilijker om een testritje te kunnen versieren met de E39 M5.
      Nuja, we gaan ne keer zien wat het geeft, X5, ML of A5 waren ook mogelijk

Comment

• Vraagje:

Ik zou mij een ipod willen aanschaffen maar wil wel zeker zijn dat die gaat werken in de auto...

Heeft iemand ervaring met een ipod nano in een BMW E90-E91 ?
        Ik heb enkel een AUX aansluiting in de armsteun, geen speciale ipod adaptor ofzo...

Alvast bedankt, Tourer

Comment

• Jammer van 't interieur. Dat grijs interieur (zeker in 't leder), gecombineerd met alu, oogt zeer cheap.

't Zaligste is z'n fake type-aanduiding achteraan. Boy, moet een M346-eigenaar effe z'n ogen opentrekken als dat tuningkot 'm vakkundig uit z'n kielzog knalt.

Comment

• Lekkere incognitobak.

Ik zou er een gewoon M pakket bumpertje ophangen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
              320Ci

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                Ik zal het één van dees eens chronometreren.

In de I-drive is een chronometer, da's gemakkelijk...

Ik heb wel al meerdere keren gemeten van 0-160. Daar doe ik 16 seconden over...
                Gisteren ben ik naar een klant in Mönchengladbach geweest en heb eens even metingen gedaan met onze 530dA.
                Van 100-160 km/uur doet ze er 10 seconden over, en van 100-200 doet ze er 23 seconden over... Ik heb het zelfs 2x gemeten...
                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door newadrieke Bekijk Berichten
                  woont hier iemand dicht in de buurt an tongeren????? er moeten namelijk bij DAVO 3 M3 wagens staan en voor mij is dit toch een uur rijden. Nu is er iemand zo gek of zo lief om daar foto"s van te willen nemen? groetjes
                  BuckZiLLa, member van dit forum is verkoper bij Davo.

Als je hem een PM stuurt zal hij misschien wel even foto's willen maken en doorsturen...
                  Senna, Driven To Perfection

Comment

• Klopt het dat een E46 320ci meer verbuikt dan een E46 325ci?
                    Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beké Bekijk Berichten
                      Klopt het dat een E46 320ci meer verbuikt dan een E46 325ci?
                      Nee.

Hier even de waarden voor de Berline:

Testverbruik, gemeten door AG:
                      320i: 10,3 l/100 km
                      325i: 10,5 l/100 km

Normverbruik:
                      320i: 8,9 l/100 km
                      325i: 9,0 l/100 km

Dit zijn uiteraard gemiddeldes.

Alleen het gemeten maximumverbruik van de 320i is hoger (16,9 l tegenover 15,6). Alle andere waarden zijn lager. Mits er fouten in deze gegevens zouden staan natuurlijk.
                      120d Hatch Edition Sport

Comment

Bij die van mij min 7.2 l/100 km
                        max 12l /100 km

Comment

• Even vermelden dat ik - sinds ik met mijn 118d de baan op ben - helemaal BMW lover ben. Wat een auto seg, en zo mooi!

Dat wilde ik even kwijt

Bedankt voor uw aandacht...

Comment

Ik heb ooit van iemand gehoord dat een E46 320i (2.0 - 150 Pk versie) inderdaad meer zou verbruiken dan een E46 325i (2.5 - 192Pk). Die tweeliter zou net iets te 'slap' zijn om het gewicht van de E46 mee te zeulen en daarom dat die net iets meer zou verbruiken dan de 325i. Of het waar is weet ik niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DeJokke Bekijk Berichten
                              Even vermelden dat ik - sinds ik met mijn 118d de baan op ben - helemaal BMW lover ben. Wat een auto seg, en zo mooi!

Dat wilde ik even kwijt

Bedankt voor uw aandacht...
                              tis niks

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tourer E91 Bekijk Berichten
                                Vraagje:

Ik zou mij een ipod willen aanschaffen maar wil wel zeker zijn dat die gaat werken in de auto...

Heeft iemand ervaring met een ipod nano in een BMW E90-E91 ?
                                Ik heb enkel een AUX aansluiting in de armsteun, geen speciale ipod adaptor ofzo...

Alvast bedankt, Tourer
                                Ik heb een Ipod Video en die sluit ik ook aan via de AUX aansluiting (in mijn E91) met een gewoon audio-kabeltje (je kan dit ook bij BMW aanschaffen, maar nogal prijzig). Dat lukt perfect. Af en toe moet je wel eens aan de aansluitingen prutsen omwille van slecht contact (allez, bij mij toch).

Je dient alles te bedienen via je I-pod zelf, maar dat vind ik niet erg.

Tips bij het beluisteren in de auto:

1) Zet het volume van je I-pod op maximum (als je achteraf luistert met een koptelefoon wel oppassen voor instante doofheid )

2) Op je radio bij instellingen -> Extern volume op maximum zetten (= 3)

Echt een aanrader, simpel kabeltje en I-pod en goed voor uren luisterplezier (De I-pod laadt wel niet op via de kabel).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten

Deze was al veel te lang geleden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten

en met die velgen

perfekt zo ...

Comment

• ma faaaaaaak

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten

VEEEEEEL te lang

Ik ga mijn wijvekes hier ook nog eens placeren zie
                                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

Working...
                                        X