Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten
    ge ebt die breytons nog nie zo lang en zijn echt af en dan nog in 20
    houden toerke

de breytons ga ik niet vervangen hoor arnev , maar zo een BBS'en in 17" voor op de M3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      Mijn eend (waar ik straks om ga, morgenavond staat ze in de garage) heeft ook dat type turbo dus, en ik ga ZEER minutieus speuren naar vreemd gedrag van die turbo. Als ik maar het minste voel ga ik 'es al m'n bronnen (intern BMW Duitsland o.a.) aanwenden om Bornem op z'n knieën te dwingen. 'k Heb tot nu toe nog geen reden gehad om niet lief te zijn daar in Bornem, maar ze gaan geen béétje moeilijk moeten doen of ze gaan m'n ware aard 'es leren kennen.
      Heeft BMW nog geen recall-actie ondernomen?

Comment

Ah voilà. Er zijn er nog. En het speelt geen rol of de auto de standaard 177pk heeft, of de gereduceerde 163pk.
        Hebben de gereduceerde versie's niet ook 177 pk?

Comment

J

Mijn eend (waar ik straks om ga, morgenavond staat ze in de garage)

goed nieuws.

Comment

Maybe!

Niks speciaals eigenlijk, gewoon naar Morklkofen en terug. Op twee dagen.
            je bent maandag toch terug hé. want ik ga je nodig hebben.

Comment

• Niet roken in je eend hé, gTa.
              1991 Mazda MX-5 NA
              Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
              www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                Ik neem aan dat uw "schoonmoeder" docter is of iets dergelijks en steeds korte stukjes rijdt van patient naar patient ...

Wel, dan moet de garage haar toch aangeraden hebben een benzine te kopen en geen diesel. Een diesel ziet enorm af als hij niet warm staat, en als je steeds start met een koude motor, een kort stukje rijdt, en weer stopt vele malen per dag heeft je motor een enorme slijtage !

Een bezine heeft dit probleem niet, hij staat veel sneller warm en heeft niet zo een grote slijtage als hij koud staat.

Just my 2 cents ...

Het zou niet mogen, maar als bovenstaande het geval is is het ook enigsinds te begrijpen ...
                Ik heb haar dat ook gezegd gisteren.

Maar ik mag op mijn kop staan: een naft komt er niet in.

Nu het ware allemaal geen probleem ware het haar eerste probleemvolle diesel, maar voor de E60's hadden ze een 320d E36 136pk. Nooit heeft ze daar problemen mee gehad.

Comment

• ik doe maar 5km per dag en heb ook een diesel gekocht.
                  puur voor de herverkoopwaarde, en den dure naft.
                  plus het feit als je dan eens op reis gaat moet je niet om de 400km stoppen, zoals met de coupé indertijd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                    Ik heb haar dat ook gezegd gisteren.

Maar ik mag op mijn kop staan: een naft komt er niet in.

Nu het ware allemaal geen probleem ware het haar eerste probleemvolle diesel, maar voor de E60's hadden ze een 320d E36 136pk. Nooit heeft ze daar problemen mee gehad.
                    Bedoel je niet E46 320d??

Naar mijn weten heeft er nooit een E36 320d bestaan...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten
                      De prijs is vlotjes het dubbele van een gewone Garmin...

Maar ach

Degoutant eigenlijk
                      op ebay.de voor zo'n 300 euro heb ik al gezien

Comment

• bbs lm in 17" op uwe M3 kan vet zijn , maar mss toch een maatje te klein ?

ik zou de ori. wielekes houden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                          ik doe maar 5km per dag en heb ook een diesel gekocht.
                          puur voor de herverkoopwaarde, en den dure naft.
                          plus het feit als je dan eens op reis gaat moet je niet om de 400km stoppen, zoals met de coupé indertijd.

idem als van mij dus

Comment

• Raadseltje voor gTa. Wat weet je meer over deze cabrio?
                            Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                            Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                              ik doe maar 5km per dag en heb ook een diesel gekocht.
                              5 km? En dat doe jij met de auto, met een diesel dan nog.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                                Raadseltje voor gTa. Wat weet je meer over deze cabrio?
                                Cool kleurke

Comment

Cool kleurke
                                  helemaal fout!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten
                                    Bedoel je niet E46 320d??

Naar mijn weten heeft er nooit een E36 320d bestaan...
                                    µ

µ
                                    idd

Comment

Das de shit!

Comment

Working...
                                      X