Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nice!
    1991 Mazda MX-5 NA
    Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
    www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Schitterend, wat een wagen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
        Nice!
        Prachtige foto

Comment

• Welke velgen liggen er daar onder? Ik vind ze echt goed passen op die Z4 M.

Comment

• CSL waarschijnlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
              CSL waarschijnlijk
              Jep, CSL.

Comment

• CS denk ik, zien er even breed uit vooraan als achteraan..

Comment

• Idd, denk het ook...

Comment

• CSL velgen, ja.
                    1991 Mazda MX-5 NA
                    Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                    www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Wanneer zien we gTa zijn LSE nu ?

Make your topic !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                        CS denk ik, zien er even breed uit vooraan als achteraan..
                        Mmmm, moeilijk uit te maken vind ik, al denk ik dat ze achteraan iets breder zijn.

Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                        Wanneer zien we gTa zijn LSE nu ?

Make your topic !
                        't Was nog niet zeker of hij een topic ging aanmaken, dacht ik.

Comment

• omdat ik het topic van de M lovers niet vind post ik deze foto hier maar

deze prachtige E30 M3 gespot in kortrijk
                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Is van een werknemer van Monserez...

Maar ik twijfel nu of dit een echte was of niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                              Raadseltje voor gTa. Wat weet je meer over deze cabrio?
                              Vrienden van mijn ouders hebben destijds zo'n lelijk ding gekocht. Het was een 318i. Ik weet dat het een speciale versie was die in 2 kleuren te verkrijgen was, nl dat groene op bovenstaande foto, en nog een vergelijkbare felle blauwe kleur.
                              Ook het interieur had afwerkingselementen in die kleur.

Ik vond beide alleszins lelijk...

Gelukkige hebben die vrienden van mijn ouders de optionele 15" kruisspaakvelgen genomen die niet in die lelijke kleur ingekleurd waren...
                              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Is van een werknemer van Monserez...

Op deze foto is het moeilijk te zien omdat deze schuin getrokken is, maar irl kan je misschien beter zien of de zijkant van de achterruit evenwijdig loopt met de zijkant van de achterste zijruit of niet. Als dit niet zo is, dan is het een M, tenzij hij ook dat zou verandert hebben, maar dan heeft hij zodanig veel kosten gedaan dat hij volgens mij een échte M kon kopen.

Comment

aaa denk je dat het geen echte is ???
                                  zag er toch echt uit hoor

Comment

maar als deze E30 van een wernemer is van Monserez zal het toch een echte zijn hoor ...
                                    de hoofdmekanieker is een echte M liefhebber en heeft een E30 M3 weet ik ,
                                    dus misschien was hij het dan ?

Comment

• iemand een idee hoeveel de AC schnitzer M3 e92 kost. da's gewoon de zaligsten bak gemaakt van de E92 serie.
                                      Last edited by mysticwizard; 09/12/2007, 21:23.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                                        iemand een idee hoeveel de AC schnitzer M3 e92 kost. da's gewoon de zaligsten bak gemaakt.
                                        Smaken verschillen gelukkig

Comment

Working...
                                        X