Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
    iemand een idee hoeveel de AC schnitzer M3 e92 kost. da's gewoon de zaligsten bak gemaakt van de E92 serie.
    een M3 E92 laten zoals hij is ...
    en zeker geen kit van schnitzer opsteken

Comment

• Maar toch zou ik graag eens weten wat de meerkost is van dat pakket. ik vind het maar nniet

Comment

Maar toch zou ik graag eens weten wat de meerkost is van dat pakket. ik vind het maar nniet
        Mailtje proberen te sturen?

Comment

Maar toch zou ik graag eens weten wat de meerkost is van dat pakket. ik vind het maar nniet
          Als je dat wil weten moet je morgen naar BMW verdeler Davo uit Tongeren. Zij zijn Belgisch hoofdverdeler van Schnitzer...
          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
            je bent maandag toch terug hé. want ik ga je nodig hebben.
            Ja hoor! Ik mail je morgen.

Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
            Niet roken in je eend hé, gTa.
            Nope. Renske had van dag 1 dat ze haar Lancia had beslist om nooit in 'r auto te roken, ook niet "door de ruit". Ik heb een 3-tal weken geleden hetzelfde beslist met de mijne: ik ga nooit in m'n eend roken. Beloofd.

Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
            Wanneer zien we gTa zijn LSE nu ?
            Kijk 'es onderaan deze post.

Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
            Make your topic !
            Komt wel, geduld.

Comment

• proficiat gTa een toffe sjieke formidastische mooie auto,
              veel zeer veel rijplezier gewenst

Comment

• nice !

Comment

• Zeer knap Gilles!

Comment

• op je 3 stond het logo ook, blijft het hangen ?

Comment

• Merci!

236 op teller gehaald, en 'k had nog over. Was wel naar beneden. Op 't vlakke met uiterst gemak over de 220, ik denk dat 235 à 240 op teller mogelijk moet zijn, en dat wordt ook bevestigd door Duitse 177pk 120d-rijders.

Rijdt echt goed, 'k ben blij. Rijdt wel 'n pak "sportiever" dan m'n Babs, 'ie ligt strakker op de baan, en is nerveuzer. Zeer direct stuurwiel, i love it. Bagger banden wel, die NCT5, jongens toch wat een rommel.

HiFi Professional de subwoofer-plannen zijn meteen geschrapt, dit is méér dan voldoende.

Glazen zonnedak

En vooral : lemon leder + antraciet hout wat een magistrale combo. Op foto komt 't echt niet over (camera's kunnen niet goed overweg met 't contrast tussen 't lemon en het zwart, en tonen dus ofwel overbelichte zetels ofwel onderbelicht zwart interieur), maar IRL is 't shocking. Wel een vies kleurtje maar dat wist ik op voorhand, en ik neem 't er graag bij.

BMW heeft 'n foutje gemaakt en m'n uitneembare matten niet geleverd. Nu ja, dan leg ik er zelf in, no prob.

'k Heb wel een cadeautje gekregen van BMW, in de vorm van de stembediening voor de telefoon. Niet besteld, niet betaald, wel gekregen.

Verbruik is weergaloos. Een volledig tank op de Autobahn, tempomat op 165 km/u, zeer vaak gas bijgegeven (doorsnee snelheid indien mogelijk was 190 km/u), geregeld voorbij de 200 en niet eens zelden boven de 200. Gemiddeld 7,7 liter / 100 km. Babs deed bij zo'n tempi een kleine anderhalve liter meer.

/me = happy

Deze week naar de douane, daarna naar de keuring/DIV, hopelijk geen te lelijke platen (indien wel dan schrijf ik 'm volgend jaar 'es opnieuw in ofzo), en ik plan er vanaf volgende week dagelijks mee te beginnen rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                        op je 3 stond het logo ook, blijft het hangen ?
                        Ja, ik vind dat eigenlijk best mooi. Zijn mooie lettertjes, en ik vind dat er achteraan op mag staan wat er vooraan in zit.

Comment

• Wat een zalig sportief karretje. Echt prachtig...

Comment

• Volgende week (over een dag of 10, zoiets) wordt 'ie ook lichtjes gedropt middels 'n Eibach Pro Kit (zo'n anderhalve centimeter), krijgt 'ie chroom niertjes vooraan, en spacertjes achteraan.

Of ik de lange antenne door 'n korte ga vervangen weet ik nog niet. 'k Vind 't eigenlijk niet lelijk en de radio-ontvangst is zeer goed, wil ik eigenlijk wel zo houden.

Dakrandspoiler komt er definitief niet op.

O ja, en de USB-aansluiting. Had 2 dagen geleden een 4 GB USB-stickje vol favoriete muziek gepropt. De rit vandaag mocht wat mij betreft nog 8 uur langer geduurd hebben. Zo zalig.

Comment

• Congrats, G

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                Volgende week (over een dag of 10, zoiets) wordt 'ie ook lichtjes gedropt middels 'n Eibach Pro Kit (zo'n anderhalve centimeter), krijgt 'ie chroom niertjes vooraan, en spacertjes achteraan.
                                bah

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                  bah
                                  Had ik 't niet verteld, je zou 't nooit gezien hebben. 't Gaat 'm net dat tikkeltje meer geven. Achteraan staat 'ie een zuchtje te smal. En 'ie mag nog een klein beetje lager tegen de grond.

Comment

• Ziet er super uit, proficiat vent.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                      Had ik 't niet verteld, je zou 't nooit gezien hebben.
                                      dat denk jij

Comment

• Knap

Hoeveel km staat er nu op?

Comment

• Hij heeft hem nog maar en hij begint hem al te tunen...

Very nice!

Proficiat

Comment

Working...
                                          X