Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Prachtige eend gTa!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
      Knap

Hoeveel km staat er nu op?
      Er stonden 5.992 km op toen ik 'm afhaalde. Typisch mijne Mof: contractueel maximaal 6.000 km dus 8 km voor de contractuele limiet stilleggen. Had al 3 weken niet meer gereden.

Nu een kleine 8.000. Nieuw, dus. Binnenin geen enkel gebruiksspoor (heeft altijd met stoffen hoezen over de zetels gereden, en zelfs de blauw doorzichtige folie is nog niet van de edelstalen M-voetsteun getrokken ), langs buiten een beetje zwarte remstof- en teervlekjes op de velgen (wassen er zo af), en ... en dat is 't enige ... één klein krasje rechts naast de nummerplaat vooraan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
        dat denk jij
        Ja. Je zou 't aan de "standaard een beetje sjonnie looks van BMW" geweten hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
          Nu een kleine 8.000. Nieuw, dus. Binnenin geen enkel gebruiksspoor (heeft altijd met stoffen hoezen over de zetels gereden, en zelfs de blauw doorzichtige folie is nog niet van de edelstalen M-voetsteun getrokken ), langs buiten een beetje zwarte remstof- en teervlekjes op de velgen (wassen er zo af), en ... en dat is 't enige ... één klein krasje rechts naast de nummerplaat vooraan.
          O ja, en 'ie had, zoals altijd de BC nooit gereset sinds de eerste rit. Gemiddelde snelheid stond op 38,6 km/u en het gemiddeld verbruik op 5,7 l/100 km.

Ik heb dat ding vandaag dus moeten inrijden. Warm gereden en *boenk* 't gas erop à fond.

Comment

O ja, en 'ie had, zoals altijd de BC nooit gereset sinds de eerste rit. Gemiddelde snelheid stond op 38,6 km/u en het gemiddeld verbruik op 5,7 l/100 km.
            En er stond één radiostation voorgeprogrammeerd : een lokale klassieke radio. En de equalizer van de radio had 'ie voor de laagste tonen wat naar beneden gedraaid, 't was 'm te bassie&adriaan.

Comment

het gemiddeld verbruik op 5,7 l/100 km.
              netjes !
              maar ik wil het zien bij jouw gebruik

Comment

• Wow, die is knap man !

Die chrome omlijsting is heel ferm

Toch pakken vetter dan een 5deurs

Hopelijk kom ik hem gauw es tegen in de streke

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                  netjes !
                  maar ik wil het zien bij jouw gebruik
                  5,7 ga ik niet halen, ik doe teveel korte ritten met koude of niet tegoei opgewarmde motor. 70% van m'n kilometers zijn in en rond 't centrum, aan gemiddeld 35 km/u ofzo.

Ik denk dat ik 'm ergens rond de 6,5 ga houden. Zeker niet boven de 7.

Comment

Ik heb dat ding vandaag dus moeten inrijden. Warm gereden en *boenk* 't gas erop à fond.
                    Nu houden zo, dat verbruik

Duitsers, leuk toch die (zelf)discipline
                    De eerste eigenaar van de mijne was een vrouw, heeft de wagen ook nooit doen afzien zei m'n garagist. En de wagen ging 2 keer per maand naar de carwash, dus prachtige staat.

Comment

En er stond één radiostation voorgeprogrammeerd : een lokale klassieke radio. En de equalizer van de radio had 'ie voor de laagste tonen wat naar beneden gedraaid, 't was 'm te bassie&adriaan.
                      Dan rij je met een Limited Sports Edition...
                      Misschien dacht de persoon in kwestie dat de S stond voor Stradivarius of zo...

Comment

• Knappe kar, Gilles.

Al ben ik echt geen fan van de chrome raamomlijsting op zo'n eend.

Ben zeer benieuwd naar betere interieurshots. Huur Denniske een dag in ofzo.

Comment

• Thanks iedereen, en for the record :
                          Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                          Zonder zou ik 'm niet moeten hebben. Het maakt de auto zoveel edeler. Echt prachtig, 't is een subliem chique kar (in dat segment). Imho.

Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                          Ben zeer benieuwd naar betere interieurshots. Huur Denniske een dag in ofzo.
                          Ik denk dat je 'm vooral live moet zien, dan pas komt 't tot z'n recht.

Comment

• Zeer knap machien...

Ik heb 'm in deze configuratie al eens gespot in Bornem
                            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                              Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                              Zonder zou ik 'm niet moeten hebben. Het maakt de auto zoveel edeler. Echt prachtig, 't is een subliem chique kar (in dat segment). Imho.
                              Feit ! Doet me denken aan die sublieme chrome rand van de targa

Comment

• Geen onregelmatigheden met de turbo ondervonden, trouwens. Die z'n longen zijn zo gezond als wat!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten

dat vind ik net knap

komt waarschijnlijk slijmballerig over maar door de combinatie diep donkerblauwe kleur/motorsport velgjes/chrome raamomlijsting vind ik de LSE de knapste 1'tjes...

congrats gilles, veel plezier er mee

Comment

• Smaken en kleuren...

Comment

Had ik 't niet verteld, je zou 't nooit gezien hebben. 't Gaat 'm net dat tikkeltje meer geven. Achteraan staat 'ie een zuchtje te smal. En 'ie mag nog een klein beetje lager tegen de grond.
                                      Tante, ben jij het?

Comment

• Congrats, Gilles.
                                        BMW E46 318d '05

VW Touran Highline 1.6 TDI Bluemotion '13

Comment

• Proficiat met je nieuwe aanwinst! Ik vind hem erg mooi!

Comment

Working...
                                          X