Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Er stonden 5.992 km op toen ik 'm afhaalde. Typisch mijne Mof: contractueel maximaal 6.000 km dus 8 km voor de contractuele limiet stilleggen. Had al 3 weken niet meer gereden.
Nu een kleine 8.000. Nieuw, dus. Binnenin geen enkel gebruiksspoor (heeft altijd met stoffen hoezen over de zetels gereden, en zelfs de blauw doorzichtige folie is nog niet van de edelstalen M-voetsteun getrokken ), langs buiten een beetje zwarte remstof- en teervlekjes op de velgen (wassen er zo af), en ... en dat is 't enige ... één klein krasje rechts naast de nummerplaat vooraan.
Nu een kleine 8.000. Nieuw, dus. Binnenin geen enkel gebruiksspoor (heeft altijd met stoffen hoezen over de zetels gereden, en zelfs de blauw doorzichtige folie is nog niet van de edelstalen M-voetsteun getrokken ), langs buiten een beetje zwarte remstof- en teervlekjes op de velgen (wassen er zo af), en ... en dat is 't enige ... één klein krasje rechts naast de nummerplaat vooraan.
O ja, en 'ie had, zoals altijd de BC nooit gereset sinds de eerste rit. Gemiddelde snelheid stond op 38,6 km/u en het gemiddeld verbruik op 5,7 l/100 km.
Ik heb dat ding vandaag dus moeten inrijden. Warm gereden en *boenk* 't gas erop à fond.
O ja, en 'ie had, zoals altijd de BC nooit gereset sinds de eerste rit. Gemiddelde snelheid stond op 38,6 km/u en het gemiddeld verbruik op 5,7 l/100 km.
En er stond één radiostation voorgeprogrammeerd : een lokale klassieke radio. En de equalizer van de radio had 'ie voor de laagste tonen wat naar beneden gedraaid, 't was 'm te bassie&adriaan.
5,7 ga ik niet halen, ik doe teveel korte ritten met koude of niet tegoei opgewarmde motor. 70% van m'n kilometers zijn in en rond 't centrum, aan gemiddeld 35 km/u ofzo.
Ik denk dat ik 'm ergens rond de 6,5 ga houden. Zeker niet boven de 7.
Ik heb dat ding vandaag dus moeten inrijden. Warm gereden en *boenk* 't gas erop à fond.
Nu houden zo, dat verbruik
Duitsers, leuk toch die (zelf)discipline
De eerste eigenaar van de mijne was een vrouw, heeft de wagen ook nooit doen afzien zei m'n garagist. En de wagen ging 2 keer per maand naar de carwash, dus prachtige staat.
En er stond één radiostation voorgeprogrammeerd : een lokale klassieke radio. En de equalizer van de radio had 'ie voor de laagste tonen wat naar beneden gedraaid, 't was 'm te bassie&adriaan.
Dan rij je met een Limited Sports Edition...
Misschien dacht de persoon in kwestie dat de S stond voor Stradivarius of zo...
Al ben ik echt geen fan van de chrome raamomlijsting op zo'n eend.
dat vind ik net knap
komt waarschijnlijk slijmballerig over maar door de combinatie diep donkerblauwe kleur/motorsport velgjes/chrome raamomlijsting vind ik de LSE de knapste 1'tjes...
Had ik 't niet verteld, je zou 't nooit gezien hebben. 't Gaat 'm net dat tikkeltje meer geven. Achteraan staat 'ie een zuchtje te smal. En 'ie mag nog een klein beetje lager tegen de grond.
Comment